חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הבריכה רק נפתחה- המשטרה כבר הוזעקה

 

אלימות של צעירים שיכורים באתר הבריכה העירונית החדשה גרמה לסגירת הבריכה כשעה וחצי לפני הזמן בתואנה של "תקלה במערכת ההכלרה". המשטרה הוזעקה. ברוכים הבאים למודיעין- העיר שהוכרזה כעיר הכי בטוחה בישראל

 

ביום חמישי שעבר נפתחה לראשונה הבריכה העירונית החדשה של מודיעין, מכבים-רעות. מאות מתרחצים הגיעו לבריכה בסוף השבוע .

ביום חמישי, הבריכה הייתה פתוחה במשך חצי יום בלבד וביקרו בה כ-500 איש. ביום שישי הגיעו למעלה מ-800 ובמהלך יום שבת עברו במתחם הבריכה כ-2000 מבקרים לכל אורך היום.

בעקבות כמות המבקרים הגדולה בשבת תוגבר צוות התפעול של הבריכה וחמישה מצילים שמרו על בטיחות המתרחצים.

למרות הצוות המתוגבר, חבורה של כעשרים צעירים החלה להשתולל ולהתפרע במתחם בשעות אחר הצהריים. מבירור שנעשה ע"י הנהלת הבריכה עלה כי חלק מהצעירים שתו לשוכרה, חלקם הגיעו כך לבריכה וחלקם העבירו משקאות חריפים דרך הגדר החיצונית לאחר שבכניסה לבריכה השומרים לא התירו כניסת משקאות חריפים ואף החרימו חלק מהם. עוד עולה כי חלק מהצעירים הם תושבי העיר וחלקם הגיעו מערים סמוכות.

השתוללות הצעירים יצאה משליטה והם לא נשמעו להוראות המצילים והנהלת המקום. לכן הוחלט לערב את משטרת מודיעין ולמקום הגיעו חמישה שוטרים כדי לטפל באירוע. החוק בישראל קובע כי כאשר מבקרים בבריכות יש להישמע להוראות צוות הבריכה והחלטותיהם והנחיותיהם מחייבות. לצוות האבטחה במקום, יש סמכות להוציא מתפרעים ממתחם הבריכה וכן למנוע כניסה של מתרחצים בעיתיים המזוהים כאלו שהפרו את הסדר ולא נשמעו להוראות צוות הבריכה. במידה וצוות הבריכה או המאבטחים אינם מצליחים להוציא את המתפרעים, חובה על המפעילים להזמין משטרה ובסמכותה להוציא את המבקרים אל מחוץ למתחם.

כאשר קבוצת הצעירים סירבה לצאת מהמים הופעלה מערכת כריזה שהודיעה למתרחצים בבריכה כי קיימת בעיית כלור וכל המתרחצים מתבקשים לצאת מהבריכה. חשוב לציין כי כאשר לא הצליחו הצוות בהרחקת המתפרעים היה זה אמצעי להוצאת המתרחצים מהמים ולסגור את הבריכה שעה וחצי לפני מועד סגירתה המקורי מתוך חשש לביטחון המבקרים במקום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות