חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שמים נקיים. למי מצלצלים בפעמונים?!

 

אם חשבתם שהחלטת הבג"ץ לדחות לעת עתה את בקשתה של עיריית מודיעין למתן צו ביניים נגד המשך נחיתות הלילה בשמי מודיעין, הם סוף פסוק... טעיתם! יקי בז’ה, בשם "שמים נקיים" ובשם עצמו, חיטט, בדק וחשף את נתוני הרעש שנרשמו, את דרך התנהלותו של המשרד לאיכות הסביבה, מתי בדיוק נודע לעיריית מודיעין על ההחלטה לטוס בלילות, וגם..המלצות לפעולה לעיריית מודיעין והעומד בראשה..

 

בהודעה לעיתונות כמו גם בפוסט שלו, חושף הבלוגר יקי בז’ה פרטים מעניינים על שקרה מאחורי הקלעים לאחרונה, מרגע קבלת ההחלטה ע"י רת"א ורש"ת להתחיל בטיסות לילה מאוחרות בשמי מודיעין, דרך הנתונים שמסרה המדינה לבית המשפט והם שהכריעו את דעת השופטים נגד עיריית מודיעין ותושביה (רמז: סיבות כלכליות..),

וכן איך מתנגדת רת"א לנחיתות בראייה בנתב"ג ומתעקשת על סיבוב בשמי מודיעין, שעה שבאילת, בנתונים קשים ומסוכנים הרבה יותר, שיטה זו אושרה ללא שום בעייה.

ואם תחפצו להתעצבן עוד קצת, מספר לנו בז’ה על החישובים המתמטיים המוזרים בהם נקט המשרד לאיכות הסביבה בבואו לתמוך דווקא בגרסתם של משרד התחבורה, רש"ת ורת"א...

ולסיום, מקנח יקי בז’ה בהרהורים נוגים ביחס לעמדתו של ראש העיר של מודיעין כמו גם עמדתם של נבחרי הציבור בעיר בכל הקשור לטיפולם בבעיה.

הקליקו כאן. ותקבלו את הנתונים והפרטים המלאים מבית מדרשו של יקי בזה ו"שמים נקיים":

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות