חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הושג הסכם בין העירייה למפרק ”ארי אבטחה”

 

חברת האבטחה "ארי אבטחה" פשטה את הרגל לפני כחודש והותירה את עובדיה, רבים מהם תושבי מודיעין, ללא שכר חודש יולי. אתמול ,א’, הודיעה העירייה כי הגיעה להסכם עם מפרק החברה שבמסגרתו כספים שיועברו ע"י העירייה למפרק (חובות של העירייה), יקבלו עדיפות ראשונה לשם תשלום משכורותיהם של המאבטחים.

 

עיריית מודיעין, מכבים-רעות והמפרק הזמני של חברת "ארי אבטחה" עו"ד יצחק מינא הגיעו ביום ראשון בבוקר לסיכום המאפשר את העברת הכספים לחברה ותשלום משכורותיהם של המאבטחים שעבדו בעיר בחודש יולי האחרון. כך מודיעה הבוקר דוברות עיריית מודיעין בהודעה לעיתונות.

עוד נאמר בהודעת העירייה כי, "כזכור, באמצע חודש אוגוסט התפרקה חברת "ארי אבטחה" שהייתה הזכיין לשירותי שמירה וביטחון במודיעין במשך ארבעה חודשים. לחברה מונה מפרק ומאבטחיה הפסיקו לעבוד באופן מיידי לאחר שהומלץ להם ע"י הסתדרות העובדים לעשות כן מחשש שלא יקבלו תשלום על עבודתם.

עד להתפרקות החברה העירייה לא העבירה את התשלום עבור שירותי האבטחה בעיר וכאשר פרץ המשבר התנתה העירייה את העברת הכסף בתשלום שכרם של המאבטחים לחודש יולי. בשבועיים האחרונים התנהל מו"מ בין העירייה למפרק, מו"מ שכאמור הגיע הבוקר לסיכום.

בהסכם נכתב כי "עיריית מודיעין, מתוך דאגה לעובדי החברה שעבדו אצלה, מבקשת להסדיר את תשלום משכורות חודש יולי 2010 לעובדי החברה אשר עבדו בתחום העיר מודיעין ולא קיבלו את שכרם".

בעקבות דרישה זו הסכים לבסוף המפרק להכניס את התחייבותו להסכם בזו הלשון: "המפרק הזמני מתחייב כי כל הסכומים ישמשו בראשונה אך ורק לתשלום משכורות חודש יולי 2010 של עובדי החברה במודיעין והם יועברו לעובדים בסמוך לאחר קבלת הכספים מעיריית מודיעין".

מהעירייה נמסר כי "מאז תחילת המשבר פעלה העירייה באופן נחרץ והחלטי מול מפרק החברה על מנת לדאוג לשכרם של המאבטחים שמרביתם מתגוררים בעיר. בתהליך כולו היה מעורב הצוות הבכיר של העירייה בראשות ראש העיר חיים ביבס, על מנת להבטיח כי העברת הכסף של העירייה תשמש לתשלום משכורות העובדים ולא לכיסוי חובות אחרים של החברה.

אנשי העירייה פעלו מול חברות האבטחה החדשות שזכו במכרז לאבטחת העיר על מנת לוודא כי גיוס המאבטחים ייעשה מתוך אלו שאיבדו את מקום עבודתם לאחר התפרקותה של "ארי אבטחה", על מנת שלא יישארו מאבטחים ללא עבודה. כעת הצדדים ממתינים לאישור בית המשפט להסכם ואז יועבר הכסף באופן מיידי על מנת שהעובדים יקבלו את שכרם עוד לפני החג."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות