חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מכון לב חדש ויחיד במודיעין

 

מכון לבדיקות לב במאמץ חדש (ויחיד) נפתח השבוע במודיעין. נכון שמדובר בינתיים במכון איבחון בלבד. אבל לעיר המעוניינת בסופו של דבר בבית חולים משלה (בינתיים זה בגדר חלום בלבד), גם זה צעד קטן למען התושבים בדרך לעצמאות בריאותית. שלא תזדקקו לו...

 

השבוע נפתח מכון הלב הראשון והיחיד במודיעין מכבים רעות חשוב ואולי אפילו מציל חיים!! מכון לב, ובו ציוד המקביל באיכותו לציוד הקיים בבתי חולים ומרכזי לב גדולים בארץ, נפתח בבית הרופאים, הממוקם בקניון עזריאלי מודיעין, בקומה השלישית בבית שמעון.

משמעות פתיחת מכון הלב היא, כי מעתה, תושבי העיר לא צריכים לכתת רגליהם לערים אחרות, כדי לבצע בדיקות לב במאמץ. מעכשיו, הכל נמצא כאן, במכון חדיש ונגיש בלב העיר.

המכשור הנמצא במכון הוא המתקדם ביותר שקיים כיום בתחום. ומוגדר כ- HIGH END של עולם בדיקות הלב. מדובר במכשיר ארגומטריה ומכשיר אקו לב במאמץ. מכשיר האקו לב שנרכש, הוא הראשון מסוגו בארץ.

איכות הציוד משפיעה באופן ישיר על התוצאות: הייחוד במכשירים הוא בדיוק ובמהימנות של המכשירים, שכיום קיימים רק בבתי חולים ובמכוני הלב הגדולים בארץ. יתרון נוסף של המכשירים, טמון בעובדה כי הם אינם חשופים לשגיאות הקלדה של הטכנאים כמו במכשירים אחרים: כאן כל הנתונים מוזנים מראש למכשיר והקשה על קוד מאפשרת העלאת כל הנתונים באופן מסודר וברור.

צוות המכון: את המכון מנהל דר’ יוסי רסולי, מומחה בקרדיולוגיה ובאקו לב. איתו עובד צוות של טכנאים מנוסים. מנהל המכון עובר כל כל אחת מהבדיקות ומנתח אותן, שירות שאינו מקובל בכל מכון לב. לצורך יעוץ נוסף משמשים דר’ אלברטו הנדלר מהמערך הקרדיולוגי בבית החולים אסף הרופא, ופרופסור רן קורנובסקי- לייעוץ במקרים סבוכים ולצנתורים. משמעות הצוות המנוסה הזה היא, כי המכון נותן פתרון ומענה לכל חולה, בכל דרגה של סיבוך.

בנוסף, המכון קיבל את חסותו של פרופסור רן קורנובסקי, מנהל מערך קרדיולוגיה בבתי החולים בילינסון והשרון, שפורש את חסותו על המכון וייתן יעוץ במקרים סבוכים. משמעות הדבר היא- העמדת כל הצוות של בית החולים אסותא והרצליה מדיקל סנטר לרשות המכון לייעוץ במקרים קשים.

טיפול בספורטאים: בנוסף למטופלים עם מחלת לב חשודה, המכון ישתף פעולה עם מרכזי ספורט רבים לבדיקות מאמץ יזומות של ספורטאים וכמובן ייתן שירות לאנשים שצריכים לעבור בדיקות לב במאמץ לצורך עבודתם.

מי נמצא בסיכון? אנשים הנמצאים בסיכון למחלת לב עקב מקצוע: מנופאים, טייסים וכו’. אנשים שהרופא חושד שעלולה להיות להם מחלקת לב או בעיה במבנה הלב או בתפקודו. לרוב מדובר באנשים עם גורמי סיכון מוגברים: גברים מעל גיל 50, אוכלוסיית מעשנים, גברים ונשים עם כולסטרול גבוה, חולי סוכרת, יתר לחץ דם, או בעלי מחלת לב במשפחה. כל אלה- כדאי שיפנו לרופא המשפחה להיבדק ובמקרה הצורך- יקבלו הפניה לביצוע בדיקת לב במאמץ.

הטיפול המניעתי בנושא מחלות הלב, הוא החשוב ביותר, לאיתור מוקדם של בעיות. בדיקות אקו לב ולב במאמץ, קלות לביצוע, אינן פולשניות, ומצילות חיים.

כל המחירים בהתאם למחירי תעריף בתי החולים הציבוריים. גמלאי העיר מעל גיל 70- יקבלו הנחה בבדיקות.

כמה מילים על בית הרופאים: בית הרופאים הראשון נפתח במרכז מרל"ז במודיעין בשנת 1996, ע"י דר’ דני יניב, רופא משפחה, ודר’ אבי מזרחי, רופא ילדים.

עם גדילת העיר, הוחלט להרחיב את המקום ואת השירותים שהוא נותן. היום, בית הרופאים מונה 27 רופאים ומטפלים מתחומים שונים, והיד עודנה נטויה. המטרה של בית הרופאים, היא לאחד ב- ONE STOP SHOP את כל שירותי הרפואה בעיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות