חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

קשישה (75) נדרסה למוות הבוקר במודיעין בשד’ עמק החולה

 

אוטובוס של קונקס שסיים להוריד נוסעים בתחנה שליד ה"קאנטרי סנטר" דרס למוות הולכת רגל, קשישה כבת 75 שהתכוונה להגיע לאוטובוס ולעלות עליו. מהמשטרה נמסר כי התאונה נמצאת עדיין בחקירה

 

קשישה (75) תושבת מודיעין, נדרסה הבוקר (ג’) למוות ע"י אוטובוס. התאונה נגרמה לאחר שהאישה עשתה את דרכה אל תחנת האוטובוס במטרה לעלות עליו שעה שהוא הוריד נוסעים בתחנה.

עפ"י דיווח מד"א התאונה ארעה בשדרות עמק החולה. מדיווחים נוספים עולה כי האישה נדרסה בעת שחצתה את הכביש בכוונה לעלות על האוטובוס (קו 110) בתחנה שמול המרכז המסחרי "קאנטרי סנטר".

מקצין את"ן מרחב שפלה נמסר כי ארוע הדריסה התרחש בזמן שהאוטובוס עזב את התחנה והחל בתנועה ולדברי הנהג הוא לא הבחין בהולכת הרגל. נהג האוטובוס זומן למחר (ד’) לחקירה במשטרה. לדברי רפ"ק שי מזרחי, התאונה נמצאת עדיין בחקירה ולא נקבעה עדיין אשמה כל שהיא.

בשעות הצהריים הוציא שרון מעוז, חבר בועדת התחבורה העירונית הודעה לעיתונות. להלן עיקרה:
"...
לפני מספר חודשים התפארו גורמים שונים בעיר בסטטיסטיקות לא נכונות ולא מדויקות לגבי ירידה במספר תאונות הדרכים בעיר. והנה, המציאות שוב טפחה על פרצופם היהיר וחסר האמינות. אני קורא לאלה: די ליחצנו"ת ולקמפיינים השקריים! הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולגבש תכנית רפורמה תחבורתית מקיפה לכלל העיר לרבות הכשרת פקחי חנייה וחקיקת חוקי עזר רלוונטיים.

פרסומים וכתבות מחמיאות ככל שיהיו לא יפחיתו כהו זה את כמות תאונות הדרכים בעיר. רק אכיפה נוקשה על ידי משטרת מודיעין ופקחי חנייה עירוניים וגיבוש תכנית לרפורמה כוללת למצב התחבורה בעיר יובילו להפחתה בתאונות הדרכים.

גם לפני שנתיים היה מעורב אוטובוס של קונקס בדריסתו של ילד וגם אז התאונה ארעה בשדרות עמק החולה. אינני בקיא בפרטי התאונה הנוכחית שעדיין נמצאת תחת חקירה משטרתית ולכן אינני יכול לקבוע בוודאות את מידת אחריותו של נהג האוטובוס בתאונה. למרות זאת הייתי עד יותר מפעם אחת לנהיגתם הפרועה וחסרת האחריות של נהגי קונקס אשר נוהגים בכבישי העיר כאילו היו שלהם, במהירות מופרזת ובאי ציות משבע לחוקי התנועה.

רק לפני מספר שבועות פניתי למנהל סניף קונקס במודיעין ודיווחתי לו על נהג אוטובוס אשר נסע בשדרות החשמונאים וביצע סיבוב פרסה מסוכן תוך שהוא עוקף תור של מכוניות שהמתינו לפנות שמאלה. בהזדמנות אחרת הייתי עד לנהג קונקס שנסע במהירות מופרזת בתוך שכונת אבני חן ברחוב יהלום.

לפני 3 חדשים דרס נהג של קונקס כלב ברחוב הלבונה תוך שהוא נוסע במהירות מופרזת ומותיר את הקורבן מאחוריו. למרות רצונו הטוב של מנהל הסניף לשפר את השירות הגיע הזמן שיעשה סדר בקרב נהגיו הפורעים. 

 שרון מעוז יו"ר תנועת "מודיעין של כולנו" -  חבר ועדות תחבורה ואיכות הסביבה "

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות