חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עוד שבוע מגיע לקו האמצע.. חדשות ועדכונים ממודיעין

 

1.5 מיליון ₪ "נקברים" באדמת רחוב האירוסים ברעות במסגרת שיקום קו המים ברחוב. גמלאי מודיעין מגלים את צפונות ירושלים. נדבנים ופעילים חברתיים יהודיים מניו-יורק באו להכיר את מודיעין והפושעים והגנבים ממשיכים לנסות את מזלם.... הפעם זה כלל גם מכירת אלכוהול לקטינים

 

תאגיד המים מבצע עבודות לשיקום צנרת ברחוב האירוסים. העלות כ- 1.5 מליון שקלים
בשבועות האחרונים החל תאגיד "מי מודיעין" בעבודה להחלפת צנרת מים באורך של כ- 2150 מ’ ברחוב האירוסים ברעות, כולל החלפת החיבורים לבתים עד למד המים.

הפרוייקט החל לאחר שמשנת 2007 אירעו ברחוב זה כ- 40 נזילות מים ופיצוצי מים בקווים ראשיים. מדובר בצנרת ישנה שהונחה עם הקמת רעות, ויש להחליפה כדי למנוע המשך פיצוצי הצנרת. ההערכה היא כי העבודות יימשכו עוד מספר שבועות. עלות העבודות היא כ-1.5 מליון שקלים.

החלפת צנרת זו מתבצעת כחלק מתכנית ההשקעות של התאגיד, המשקיע את כל רווחיו בשיקום צנרת ברחבי העיר, ובעיקר ברעות ובמכבים- בהן הצנרת היא הישנה ביותר.

גמלאים: "יעד וידע" יוצאים מהחומות
גמלאים, תלמידי קורס "יעד וידע" במסגרת מפג"ש (מועדון פעילות גיל שלישי של עיריית מודיעין, מכבים-רעות), חוגגים בימים אלו את היציאה מחומות העיר העתיקה של ירושלים. זו השנה השנייה של פעילותם במסגרת קורס ידיעת הארץ, בו הם רוכשים ידע על יעדים שונים בארץ ישראל, בדגש על לימודי ירושלים וסביבתה, באמצעות סדרת הרצאות ויציאה לסיורים לימודיים. את הקורס מנחה חיים תמרי.

בעקבות הצלחת הכיתה הראשונה בקורס, הלומדת ומסיירת בימי שלישי, נפתחה השנה כיתה נוספת הפועלת בימי שני והיא כעת בראשית דרכה. מחזור א’ מסרב לסיים את הקורס ופנה בבקשה להמשיך ללמוד ולטייל במסגרת זו.

 

ביקור "פדרציית ניו יורק" במודיעין
נציגי ה"פדרציה של ניו-יורק". ארגון גג של יהודי ניו יורק הפועל מזה 90 שנה ומהווה את הכוח המרכזי לתכנון הפילנתרופיה בקהילה היהודית בניו- יורק, הגיעו השבוע לביקור במודיעין.

הפדרציה פועלת בשיתוף עם הסוכנות היהודית, ארגון הג’וינט ועשרות עמותות לשיפור איכות החיים לאזרחי ישראל. המגבית היהודית המאוחדת עם תמיכה של 65,000 תורמים, הינה בעלת השפעה מתמשכת על שפע של נושאים בעלי חשיבות לעם היהודי.

את הביקור יזם תושב העיר אלי גור מנהל החטיבה לחינוך ותרבות יהודית במשרד הישראלי של הפדרציה בארץ. הוא יידע כי אחד הנושאים שעומד בראש סדרי עדיפויות התמיכה של הפדרציה הוא תמיכה בתוכניות חינוכיות עירוניות המטפחות תוכניות לקידום הזהות, הסובלנות והתרבות היהודית בקרב מגזרים שונים בחברה הישראלית, ומספקות הכשרה מקצועית וגמישה לקהילה.

בשל כך המליץ מר גור בפני נציגי הפדרציה לבקר במודיעין, מכבים-רעות על מנת לשמוע על מעורבות העיר בתחום וללמוד את המודל העירוני הפועל בשיתוף עם תכנית בארי במכון הרטמן שהחל מהשנה פועלת בכלל בתי הספר התיכוניים בעיר. בארי הינה תכנית, שמטרתה העמקת זהות יהודית-ישראלית בבתיה"ס הממלכתיים העל-יסודיים בהובלת הצוות החינוכי של ביה"ס.

תוכנית בארי היא תכנית הוליסטית הכוללת: בי"ס להוראת תרבות ישראל להכשרת מנהלים ומורים, פיתוח תכניות לימודים פלורליסטיות בתחום תרבות ישראל, הנחיה מקצועית של צוות מנחים בתחום לבתיה"ס ופיתוח תכניות קהילתיות. התכנית פועלת ב-75 בתי ספר בכל הארץ, בשיתוף פעולה עם שש רשויות, ביניהן מודיעין ובשיתוף פעולה ואישור של מטה תרבות ישראל במשרד החינוך.

את הביקור פתח ראש העיר, חיים ביבס שבירך את האורחים מארצות הברית. לאחר מכן הציג ממלא מקום ראש העיר, מויש לוי את העיר והסביר לנוכחים אודות שיתופי הפעולה שהעירייה ומינהל החינוך מקיימים עם גופים שונים כדוגמת מכון הרטמן. ראש מינהל החינוך, חיה שיטאי הציגה את מערכת החינוך המקומית כאשר אחרון הדוברים היה דני אלעזר מנהל תוכנית בארי במכון הרטמן שהסביר לנוכחים על תוכנית בארי ושיתוף הפעולה העירוני.

משטרה ופלילים

סיפור הכיסוי כמעט והצליח

ביום 11/2/11 בשעה 1630 דיווח אזרח למשטרה על כך שהוא רואה טרקטור מעמיס על משאית משטחים של אבנים משתלבות. ניידת שהגיעה למקום ראתה במקום שלושה אנשים שאחד מהם מסר שהוא עובד חברה ומעביר אבנים משתלבות למקום הריכוז של החברה במודיעין. לטענת החשוד בן 29 תושב מזרח י-ם התבקש להעביר את המשטחים על ידי מנהלו מאחר ומשאית פרקה את המשטחים בטעות במקום שגוי.

החשוד עוכב לתחנה ובתחילה דבק בגרסתו הראשונית, אך לאחר גביית עדות מבעל החברה נשבר החשוד והודה שהתכוון לגנוב את המשטחים (שווי כל משטח 4000 שקלים) לצורך עבודה פרטית בסביבת מגוריו. החשוד שוחרר בתנאי הרחקה ממודיעין. .: .

אלכוהול לכל..
במשך השבוע נערך מבצע כנגד מכירת אלכוהול לקטינים במודיעין. במסגרת המבצע הופעל קטין ביום שני וחמישי שקנה פעמים אלכוהול בפיצוציה .

ב-11/2 התייצבו בעלי הפיצוציה לחקירה בגין מכירת האלכוהול והודו במיוחס להם. מדובר באב ובנו שמכרו כל אחד בנפרד אלכוהול לאותו קטין בימים שונים נערך שימוע לבעלי המקום ואחריו הוצא צו סגירה למקום למשך 20 יום.

באותו היום (11.2), נחקר בתחנת מודיעין בעל פיצוציה אחר במודיעין, בן 49 תושב רמלה. שבמסגרת מבצע שנערך השבוע במודיעין לאיתור מכירת משקאות אלכוהוליים לקטינים ביום שני וחמישי נתפס החשוד פעמיים מוכר אלכוהול לקטין.

החשוד זומן לשימוע אצל סגן מפקד התחנה והוחלט לסגור לו את העסק ל 30 ימים.לציין שבעבר נפתח כנגדו תיק בעבירה דומה

גנב רכב-הגיע למחסום-נטש וברח
ביום 11/2/11 במהלך מבצע יזום כנגד עבירות פריצה לדירה עסק וכו’ בפיקוד הקמ"ן , בוצעו מחסומים במבואות העיר מודיעין, בשלב מסוים הגיע רכב מסוג בסמוך לאחד המחסומים, הרכב נעצר במרחק מה מהמחסום וממנו ירד אדם שהחל להתרחק רגלית מהמקום, השוטרים שאיישו את המחסום הבחינו בהתרחשות החלו לגשת לעבר האדם החשוד, בשלב זה החשוד החל להימלט בריצה, התפתח מרדף רגלי ובמהלכו הוקפצו כוחות נוספים מהתחנה.

בסיום המרדף נתפס ונעצר החשוד כאשר התברר כי הרכב נגנב זמן קצר לפני כן מראשל"צ.החשוד בן 25 תושב מזרח ירושלים נעצר הועבר להמשך טיפול תחנת ראשל"צ.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות