חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שניים רבים- השלישי מרויח...אושר מינוי הסגנים בחלקה השני של הקדנציה

 

סיעות יחד ומור הצליחו בלי להתאמץ יותר מדי להפסיד את כוחן בקואליציה העירונית. מי שהלכו על "טיקט" של טובת תושבי מכבים-רעות, ויתרו על האגו לזמן קצר בלבד. בהמשך הגיעו לפיצול ועכשיו הם יושבים במועצת העיר על תקן של עצמם...מזמן הם שכחו מי שלח אותם לשולחן העירייה ומדוע.. ולראש העיר חיים ביבס- שפו! עוד טרם סיומה של אמצע הקדנציה הצלחת לפורר את הסיעה הכי גדולה והכי מעצבנת בעיר  

 

בהודעה רשמית של דוברות עיריית מודיעין נמסר כי, "הנהלת העיר אשרה את מינוי סגני ראש העיר לחלקה השני של הקדנציה. על פי ההסכמים הקואליציוניים שנחתמו בתחילת הקדנציה, נקבע כי במחציתה, בחודש מאי הקרוב, תתבצע רוטציה בכהונת שלושת סגני ראש העיר.

על פי ההסכם הקואליציוני שנחתם בין ראש העיר חיים ביבס לסיעת יחד-מור בתחילת הקדנציה קיבלה הסיעה סגן בשכר למשך כל הקדנציה. עוד נקבע כי את חלקה הראשון של הקדנציה ימלא נציג תנועת מור חנן ברנשטיין ואת חלקה השני יוסי פסגות, מספר ארבע ברשימה המאוחדת. פסגות היה צריך להיכנס למועצת העיר במקומו של חבר המועצה דני רוזנפלד.

בעקבות פיצול הסיעה, ביטול ההסכם הקואליציוני ואי כניסתו של פסגות, יועבר תפקיד הסגן בשכר לסיעת "שחר", ולמעשה סגן ראש העיר כיום ומחזיק תיק החינוך מויש לוי ימשיך לכהן בתפקידו עד לסופה של הקדנציה.

על פי ההסכם המקורי, חבר המועצה מיכאל חרל"פ היה אמור להחליף את לוי. ההנהלה אישרה את כניסתו של חרל"פ לתפקיד והחל מחודש מאי הוא ישמש סגן ומ"מ ראש העיר.

עוד נמסר כי על פי ההסכם הקואליציוני המקורי תפקיד הסגן ללא שכר חולק ברוטציה בין אלכס וינרב לאילן בן-סעדון. לאחר פרישתו של וינרב מהקואליציה מונה מוטי גרונר לתפקיד עד לחודש מאי הקרוב, אז ייכנס בן-סעדון כמתוכנן לתפקידו. על זוית זו מומלץ לקרוא כיצד טיפל ומדווח יקי בז’ה בלוג שלו- מודיעין ווטש (לחצו לקריאה).

בישיבת ההנהלה אמר ראש העיר חיים ביבס כי, "להיות חלק מהקואליציה והעשייה בעיר היא זכות ולא חובה. אני מוכן לשתף פעולה עם כל מי שמעוניין לעשות ולתרום לטובת תושבי העיר ולתת לו תפקידים ביצועיים, אך מנגד לא יהיה מצב בו חברי מועצה הם חלק מהקואליציה אך פועלים כנגדה.

הגענו להישגים לא מבוטלים מאז הבחירות ואת תנופת הפיתוח וההתקדמות של העיר רואים כמעט בכל התחומים. להערכתי השינויים וחילופי התפקידים יתרמו ליציבות של הקואליציה ולהמשך עשייה מבורכת.

הייתי שמח לעבוד עם יוסי פסגות כסגן ראש עיר, אל יחד עם זאת הפיצול של סיעת יחד-מור הביאה לביטול ההסכם ולאור זאת אני שמח כי סגן ראש העיר מויש לוי הממונה על תחום רגיש וחשוב בעיר כמו החינוך ימשיך לעשות זאת באופן מלא וצמוד ומברך על כניסתם לתפקיד של שני סגניי החדשים מיכאל חרלפ ואילן בן-סעדון".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות