חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מוזיאון צה”ל במודיעין: תיק איכותי, או מכתב מוזמן?!

 

העירייה: תיק הפרויקט שהוגש למשהב"ט על מוזיאון צה"ל במודיעין, איכותי וטוב. עובדה! ראו מה אומר עליו הממונה על הפרויקט בעצמו. דני רוזנפלד: מדובר במכתב מוזמן.

 

ועדת הבחינה למיקום מוזיאון צה"ל עזבה זה מכבר את מודיעין. אבל הותירה אחריה שובל של מילים, הערות והתנצחויות. עיריית מודיעין העבירה כחלק מהביקור, תיק ובו כל פרטי הפרוייקט אותו מציעה העירייה למשרד הבטחון, במטרה להביא אותו אליה.

חבר המועצה דני רוזנפלד טען כי התיק שהועבר לידי הועדה היה חובבני ולא מספק מן ההיבט המקצועי. ככה לא מביאים פרויקטים, טען רוזנפלד.

השבוע העבירה עיריית מודיעין לידי העיתונות המקומית את מכתבו של העומד בראש הפרוייקט, מר שלמה דרור. אגב, דרור עצמו הוא תושב מכבים. במכתבו מזים דרור את הטענות שעלו נגד העיריה בענין איכותו של התיק שהוגש על ידה.

בין השאר כותב דרור: "בתאריך 17.1.11 קיימה הוועדה לבחינת המוזיאון הצבאי ממלכתי, סיור מקיף בעיר מודיעין. בהזדמנות זו ברצוני להודות לך, אדוני ראש העיר, לסגנך חנן ולאנשי לשכתך על הסיור המעמיק והזמן הרב שהקדשת לנושא.

התרשמנו מהרצון שלך להביא את המוזיאון לעיר מתוך ראייה של התרומה שמהלך כזה יביא לעיר מודיעין ולתושביה והתרומה למדינת ישראל. יצאנו בהרגשה שנושא המוזיאון ומורשת צה"ל חשובים לך וכל סיוע שנזדקק לו נקבל ברצון.

ואכן מאז הסיור נמצאים אנשי המקצוע שלי בקשר עם סמנכ"לית העירייה וזוכים לסיוע המרבי והמקצועי באופן מיטבי ועל כך התודה.

תיק הפרויקט שקיבלנו, ואני מדבר בשם כל חברי הוועדה, נתן לנו תמונה טובה וסיפק את המידע הנדרש. בראייה מקצועית התיק הזה נועד להציג על הנייר את מה שראינו והתרשמנו בסיור. אנו לא זקוקים לפירוטכניקה ואמצעי שכנוע. ההחלטה על המיקום העתידי של המוזיאון תקבע בהתאם לפרמטרים מקצועיים רבים אותם אנו מקבלים מאנשי המקצוע. אני שמח שהתיק שקיבלנו ממצה וענייני ולפי דעתי קולע למטרה".

דני רוזפלד שהיה המעיר העיקרי לאיכותו של המסמך, ביקש לדון בכך בישיבת המועצה שמתקיימת ביום רביעי השבוע (היום 2.3.11). אולם הנושא לא עלה בשל בקשתו של רוזנפלד עצמו, לאחר שנבצר ממנו מלהגיע לישיבה. עם זאת, טוען רוזנפלד במכתבו לראש העיר כי, " כמי ששמזדהה עם הנכתב בכתבת חדשות מודיעין לגבי רמתו הנמוכה של מסמך העירייה כפי שהוגש למשרד הבטחון ,והיות והעירייה בחרה שלא להתמודד עם הנאמר בכתבה ובחרה "להזמין מכתב" ממר שלמה דרור ממשרד הבטחון והיות וראש העיר בחר להעלות את הנושא בישיבת מועצת העיר בידיעה שלא אוכל להשתתף בישיבה זו עקב נסיעת עסקים בחו"ל, אבקש לדחות את הדיון".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות