חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אלבז:”לחקור את דו”ח מבקר העיריה”

 

לאחר מספר שבועות בהם יו"ר "מודיען חופשית" "מתכתב" עם העיריה בנושא דו"ח המבקר, בעיקר אודות מח’ שרותי הדת, מימש אבי אלבז את "איומו" ופנה למבקר המדינה וליועץ המשפטי לממשלה: "תחקרו את דו"ח המבקר".

 

מאז פורסם דו"ח מבקר העיריה בעיקר בענין המחדלים והכשלים החמורים שנמצאו בהתנהלות המח’ לשרותי דת, פנה יו"ר עמותת "מודיעין חופשית" וחבר המועצה לשעבר מטעם "שינוי" אבי אלבז לראש העיר בדרישה להכיר בממצאים החמורים ולתרגמם למסקנות כולל אישיות. בינתיים, דבר לא יצא מ"התכתבותו" של אלבז כולל לאחר פנייתו לתקשורת. השבוע הוא מימש את ה"איום" בו הרבה להזהיר כי ינקוט בו:

השבוע שיגר אלבז מכתבים כולל למבקר המדינה וליועץ המשפטי לממשלה. "אנו חברי עמותת מודיעין חופשית", כותב אבי אלבז, "מבקשים מכב’ לחקור ולבדוק את הממצאים הקשים והחמורים, התנהלות בלתי תקינה של מחלקות מסוימות בעירייה וגילויי שחיתות לכאורה, כפי שפורסמו בדו"ח מבקר עיריית מודיעין-מכבים-רעות לשנת 2009.

מבקר העירייה פרט בדו"ח את המלצותיו לתיקון מיידי של הליקויים החמורים כאמור לעיל, וקיווינו שהם יתוקנו באופן מיידי, כפי שאנו מצפים מעירייה מתוקנת שטוהר המידות והמינהל התקין הם אבני יסוד בפעילות היומיומית. שלחנו מכתבים אל ראש העיר מר חיים ביבס ובהם דרשנו מראש העיר לטפל מיידית באופן נמרץ ובנחישות ליישום המלצות מבקר העירייה במלואן, אך לצערנו עד היום לא קיבלנו התייחסות כלשהי מראש העיר ולא ידוע לנו אם ראש העיר יישם בפועל את המלצות מבקר העירייה או את חלקן, כפי שפורסמו בדו"ח המבקר, בעיקר באשר ליישום ההמלצות בנוגע לגילויי השחיתות הקשים במחלקת הדת בעירייה".

אבי אלבז לא מסתפק בדרישות התקיפות ו"מסביר" למבקר וליועץ היכן הבעיה: "אנו מעריכים שבמצב הפוליטי הקיים בקואליציה במועצת העיר, והלחצים הפוליטיים מצד שרים אחדים בנושאי דת ורבני העיר (יש 3 רבנים במקום 2), ראש העיר לא יוכל ליישם את המלצות מבקר העירייה במלואן או אפילו בחלקן, גם אם הוא חפץ מאד לתקן את הליקויים ואת גילויי השחיתות".

ולבסוף דורשים אלבז וחבריו בעמותת "מודיעין חופשית": "לחקור ולבדוק את הליקויים וגילויי השחיתות החמורים ולהנחות את משטרת ישראל לחקור ביסודיות את האמור לעיל, ובדיקת העמדה לדין של כל מי שביצעו לכאורה עבירות ופעלו בניגוד לחוק".

מדוברות עיריית מודיעין, מכבים-רעות נמסר בתגובה: "בדו"ח מבקר העירייה על נושא שירותי הדת נמצאו מספר ליקויים ונושאים הדורשים טיפול כפי שנדונו בישיבת מועצה מיוחדת שעסקה בנושא ופורסמו בשקיפות בכל אמצעי התקשורת. באותה ישיבה הודיע ראש העיר כי הוא מקבל את המלצותיו של מבקר העירייה והורה לפעול באופן מיידי על מנת לתקן את כל הליקויים.

כל התבטאויותיו של מר אלבז וניסיונו להעלות שוב את הנושא למרות שכבר טופלו, נועדו על מנת ליצור כותרות ולשרת את הקמפיין הפוליטי המנסה לייצר מראית עין של חיכוך בין האוכלוסייה הדתית והחילונית בעיר- דבר שאין לו כל אחיזה במציאות".

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות