חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

10,000 מנויים להיכל התרבות

 

לאחר עבודה אינטנסיבית, שנמשכה מיום הקמתו לפני ארבע שנים, ונמשכת בכל רגע של כל יום, מיצב עצמו היכל התרבות העירוני כמרכז התרבות בעיר, ועבר את סף 10,000 המנויים. היד עוד נטויה ...

 

החודש, נשבר שיא המנויים של היכל התרבות העירוני, שכבר עבר את 10,000 המנויים, כאשר מדי שבוע מתווספים עשרות מנויים חדשים להיכל.

דינה פלד, מנכ"לית היכל התרבות, מייחסת את העלייה במספר המנויים לתכניות האיכות הרבות שההיכל מציע, למגוון האדיר של סדרות המנויים ולרמת האוכלוסייה בעיר, שצורכת תרבות ברמה גבוהה.

פלד: "צוות ההיכל מקפיד על למידה ושדרוג ההיצע מדי שנה, ואנו לומדים עוד ועוד את דרישות הקהל בעיר ואת טעמו. מאחר והאוכלוסייה במודיעין מכבים רעות היא ברמה גבוהה מאוד, הדרישה גם מהתרבות שאנו מספקים להיות ברמה גבוהה מאוד. לכן, אנו מביאים את מיטב הצגות התיאטרון הקיימות בארץ, מיטב מופעי המוסיקה והמחול, סדרות מנויים איכותיות לילדים, סדרות ג’אז ורוק שלא ניתן למצוא בהיכלי תרבות אחרים, ועוד מגוון מופעים רחב מאוד."

"אני שמחה מאוד לראות כיצד מספר המנויים של ההיכל עולה ונוסק מדי שנה, ורואה בכך הצבעת אמון של התושבים בנו, ועמידה שלנו בחוזה הבלתי כתוב עם תושבי העיר: לספק תרבות איכותית לכל התושבים, לכל הגילאים ולכל הטעמים. אני בטוחה כי כל תושבת ותושב יוכלו למצוא בהיכל התרבות העירוני מופעים שיתאימו לטעמם ולכיסם".

ההרשמה לעונת המנויים החדשה מתחילה ב-1 לאפריל, ושוב תחל מחדש ספירת המנויים של ההיכל. מאחר וכל שנה מספר המנויים עולה, ההיכל שם לעצמו השנה רף גבוה יותר, ושואף להגדיל את היצע ומגוון המופעים שיעלו על במותיו ובהתאם - את מספר המנויים. המנויים כבר יודעים, כי מי שמעוניין להבטיח את המקום האהוב עליו, צריך להירשם במהירות האפשרית. ומי יודע מה יהיה מספר המנויים אליו ננסוק בעונה החדשה.

אתר היכל התרבות מודיעין מכבים רעות

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות