חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

רבע מתושבי מודיעין שוב ללא מים!!

 

אם אתם תושבי שכונות "הכרמים", "המגינים", "הנביאים" ו"אבני חן", אתם בטח יודעים שאין לכם מים כבר שעות ארוכות. וכמו בערב החג, בשכונות אחרות במודיעין, גם אתם לא מצליחים לקבל תשובה טלפונית מ"מי מודיעין". רק שהפעם גם "מי מודיעין" מודים שהמערכת כשלה... האם לא הגיעה השעה "לערוף ראשים"?!

 

ולמי ששפר מזלו במודיעין והצליח לצלוח את הפסקת המים של מוצאי החג הראשון, אל דאגה- עתה, לכבוד המימונה, חלק אחר מהעיר נמצא ללא מים.

וכמו תמיד- "משרד השיכון התרשל", "תקלה בחברה שמספקת שירותי טלפוניה", ותאגיד "מי מודיעין"- "מתנצל" בפני תושבי העיר...

וכך הדברים נראים כפי שהתאגיד מודיע רשמית: "היום אירע פיצוץ בקו מים ברחוב עמק זבולון. מדובר בקו מים חדש יחסית, אותו הניח משרד השיכון, ולמרות זאת כבר אירעו בו מספר פיצוצי מים, כנראה בשל כשלים בעת הנחתו ובעקבות פגיעות קבלני תשתית אחרים בזמן הקמת השכונה.

צוותי התאגיד הוזנקו למקום ופעלו במהירות האפשרית לתיקון הקו. לצורך ביצוע העבודות נסגרו המים בשכונות הכרמים המגינים, הנביאים ואבני חן.

התיקון היה אמור להיות קצר יחסית, אך במהלכו התגלה כי מעל קו המים הונחו קוי תשתית של חברת בזק, שיש לעבוד דרכם.

תיקוני הצנרת בשטח נמשכים והמים נפתחים ונסגרים לסירוגין. התאגיד הציב מיכלי מים לתושבים ברחובות הבאים: חטיבת גבעתי 12, הנביאים 23 (ליד גן דרור-דוכיפת) וליד המרכז המסחרי ברחוב עמק זבולון- בצד המספרים הזוגיים.

במקביל לפיצוץ בקו המים, אירע כשל טכני במרכזייה המספקת שירותי טלפוניה לתאגיד. עובדי התחזוקה של החברה המספקת את השירותים הללו הוקפצו מיד לתאגיד לאתר את הבעיה ולתקנה, אך התיקון אורך מספר שעות וטרם הסתיים.

לצערנו הרב, מצב זה מונע אפשרות לתת מענה טלפוני לתושבים והתאגיד מספק מידע באמצעות השירות לתושב בעירייה.

אנו מתנצלים בפני תושבי העיר על התקלה במרכזיה ועושים כמיטב יכולתנו כדי לוודא שתקלות מעין אלה לא יחזרו על עצמן.

ואנחנו שואלים: "האמנם?!". כשלא ניתן היה לקבל מענה במוצאי החג הראשון, הוסבר לנו שדווקא היה מענה, רק שהעומס-כנראה, לא איפשר זאת. במוצאי החג- היה זה "צינור של מקורות" שהתפוצץ. ולכן מקורות היתה האחראית על התיקון ומשכו. ועתה, מדובר ב"קו מים שהניח משרד השיכון...".

דחילאק, מישהו חושב פה שתושבי מודיעין הם חבורת מטומטמים?! מי היה צריך לבדוק את התשתיות שהונחו רק לאחרונה, טרם קבלתן?! מי נתן טופסי 4 לאיכלוס השכונות?! מי בודק בכלל את איכות העבודות של קבלני התשתית של משרד השיכון?!, ואגב.. מי בדק את איכות כביש 20 (לכיוון לטרון) לאחר שיפוצו?!

דיעה אישית: האם לא הגיע הזמן למנות ועדת חקירה/בדיקה..משהו.. של ממש שתבדוק, תסיק מסקנות, תמליץ איך לשפר, ולא פחות חשוב... כן! וגם תגיד אחת ולתמיד, את הראש של מי לערוף?! מישהו צריך לשלם על טעויות בסדר גודל שכזה!

זה התחיל עוד לפני שנים רבות, בתכנון עקום וכושל של אחוזי חניות ברחובות העיר (למשל בקיפודן), נמשך בהנחת תשתיות רעועה ולא מקצועית של מים וטלפוניה. בניית תשתיות חינוך וציבור במרכזן של שדרות סואנות מתחבורה, ללא מתן מענה אמיתי לחצייתן ע"י תלמידים, ילדים וזקנים. שלא לדבר על איחוד רשויות עם מכבים-רעות שעד היום טרם הגיע לכלל סיום בפרטים רבים (כסף!!). תשתיות ביוב וצנרת ביוב שהוחל בשיפוצה והיום, שנתיים אחרי גמר השיפוץ, עדיין חשופה לאורך דרך "יאיר פרג". ועוד ועוד....

מי פה האחראי?! או שמא קבלת הסמכות, אינה כוללת גם את האחריות הנלוית לכך? תחשבו על זה! האם זהו השירות לו זכאים תושבי העיר שנקראה עד זה לא מכבר "עיר העתיד"?!וזו לא בושה.. בימים אלה של הפיכוץת חברתיות בכל רחבי המזרח התיכון, שגם תושבי מודיעין ידקשו ויקבלו את "הראש" האחראי..

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות