חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מודיעין מפה ומשם. חדשות מקומיות בקצרה

 

הפעם זה סופי! בלי שמועות ותככים! מנכ"ל "מי מודיעין" יפנה את מקומו. אבל יותר חשוב- לתלמידי העיר מודיעין יש סוף סוף גם אופציה רצינית, ליד הבית, ללמוד לימודים טכנולוגיים. וגם..נציגות של מודיעין באולימפיאדת הפיזיקה האסייתית (איפה הנציג האיראני?..). אם חשקה נפשכם בגינת תבלינים למשל... החוה האקולוגית תעזור לכם לחסוך מאות אלפי ₪ בקניית הבית. יותר לא צריך צמודי קרקע...

 

לקראת החלפת מנכ"ל "מי מודיעין"
דירקטוריון "מי מודיעין" נפגש ביום ה’ האחרון ואישר את חלופת המכתבים בין מנכ"ל התאגיד ירון רן לבין היו"ר עופר גלנץ. בישיבה זו, הקים הדירקטוריון ועדת איתור שתחל בהליכים הנדרשים למינוי מנכ"ל חדש לתאגיד.

בישיבה סקר המנכ"ל המתפטר ירון רן, בקצרה בפני חברי הדירקטוריון את פעילות התאגיד בחמש השנים האחרונות, שהביאה אותו עד למצבו הנוכחי, ודיבר על יעדים לעתיד, וקשיים עמם צפוי התאגיד להתמודד בשנים הקרובות, בשל שינויים במדיניות של רשות המים.

רן דיבר על העובדה ש"מי מודיעין" הינו אחד מתאגידי המים היחידים בארץ שלא מנהלים עבודות פיתוח בתחום המים והביא תקווה כי בקרוב ישתנה מצב זה.

הוא סקר את השינויים והשדרוגים שנעשו במערכות המים והביוב בעיר, סקר את התקדמות התקנת מדי המים האלחוטיים ודיבר על תכניות האב הקיימות לעיר בתחומי המים והביוב עד לשנת 2030. רן סקר את המערך לשעת חירום שהקים התאגיד בשנים האחרונות, ונושאים נוספים בהם טיפל עד היום וימשיך לטפל בהם עד לסיום תפקידו.

חינוך טכנולוגי במודיעין: נחתם הסכם שיתוף הפעולה עם רשת "אורט"
לפני שנה נפתח תיכון עירוני ד’, בית הספר העל יסודי המשלב לימודים עיוניים ומגמה טכנולוגית גבוהה. התיכון, שמבנה הקבע שלו יהיה בשכונת הכרמים ברחוב עמק חרוד, ינוהל בשיתוף עם רשת בתי הספר "אורט".

המסלול הטכנולוגי יהיה מסלול על אזורי המיועד למצטיינים, בדומה למסלולים אחרים הקיימים בתיכונים שונים. בית הספר מתארח בשנת הלימודים הנוכחית במבנה התיכון החדש של בית הספר "יחד" וצפוי לעבור למשכן הקבע בשנת הלימודים תשע"ב.

השבוע נחתם באופן סופי ההסכם בין העירייה לרשת אורט בהשתתפות ראש העיר, חיים ביבס, ממלא מקומו ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי, ראש מינהל החינוך, חיה שיטאי, היועצת המשפטית דנה חפץ טוכלר מנכ"ל אורט צביקה פלג ובכירי הרשת.

אנחנו על המפה (לפחות ביבשת אסיה)
שלושה תלמידים מתיכון ע"ש יצחק רבין מתמודדים באולימפיאדה האסייתית בפיזיקה

טקס פתיחת האולימפיאדה האסיאתית ה-12בפיזיקה, שנערכת השנה באוניברסיטת תל אביב, נערך ביום ראשון במוזיאון א"י בתל-אביב.

האליפות השנה כוללת 16 נבחרות מרחבי אסיה כאשר כל נבחרת מיוצגת ע"י 8 תלמידים. את הנבחרת הישראלית מאיישים שלושה תלמידים מתיכון רבין.

שלושת התלמידים, אסף רוזן, שחק להב ובן פיינשטיין נבחרו לאחר תהליך מיון שהתחיל בשנה שעברה, וכלל כ-2500 תלמידים והסתיים ערב חג הפסח, לפני כשבועיים.

רוצים גינה? בבקשה! (ובלי לשלם מאות אלפי ₪ לצמודת קרקע...)
"הפנינג גינון קהילתי" התקיים ביום שישי האחרון בחווה האקולוגית בבמודיעין. הגינון הקהילתי מהווה למעשה פתרון לשאיפה של אנשים חסרי גינה צמודה ביתם, לגדל מעט מזון בגינות שאין להם במרחב העירוני.

החווה האקולוגית מאפשרת חלקות גידול לאנשים ומשפחות לצורך גידול מזון אורגני. כאשר עלות החלקה הינה סמלית והיא כוללת חלקה של כ-30 מ"ר, השקיה, קומפוסט, הדרכה, זרעים שתילים ושימוש במשתלה. בחלקה ניתן לגדל ירקות, תבלינים צמחי מרפא ונוי ואפילו כמה עצים. כיום, יש ל-15 משפחות מהעיר שמגדלות ועובדות במרץ ובהצלחה בחווה האקולוגית

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות