חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

רוצים לחגוג בשטח ציבורי? מעתה יש כללים!

 

עיריית מודיעין מפרסמת השבוע כללים חדשים-ישנים לביצוע אירועים בגנים ובשטחים הציבוריים. נקווה רק שהכללים לא יישארו על הנייר בלבד, ויהיו מי שיאכפו אותם. גם אם זה לא ממש פופולארי..

 

בכונת העירייה לפרסם רשמית מדיניות חדשה-ישנה לקיום אירועים בפארקים ציבוריים לקראת הקיץ הקרוב. מדובר במימוש של החלטת מועצת העיר ביוזמתו של חבר המועצה אלכס וינרב.

המדיניות שככל הנראה תאומץ, דומה לזו שהחלה במודיעין בשנה שעברה: יותר קיום אירועים משפחתיים בפארקים, כמו ימי הולדת, התכנסויות משפחתיות או אירועי בתי ספר כמו מסיבות לחגים או טקסי סיום השנה. לעומת זאת, חל איסור על עריכת אירועים גדולים יותר כמו בר- מצווה או בת-מצווה, ברית מילה, מסיבת אירוסין, מסיבת חינה או חתונה בפארקים. בכל האירועים המותרים, נאסר השימוש ברמקול או מערכות כריזה והגברה, למעט שימוש במיקרופון קטן מסוג "מדונה", בשל הפרעות רעש לשכנים.

על פי המדיניות החדשה חל איסור להתחבר למערכות תשתית בפארקים, כמו מערכת מים, חשמל או תאורה. חשוב להדגיש כי לשטחי הפארקים אסור להכניס חמורים וסוסי פוני ואין להכניס ולהחנות כלי רכב בשטחם.

בעת קיום אירועים מותרים, אין לתחום או לגדר את מקום האירוע באופן שימנע מעוברי אורח לעבור בשטח הפארק. כמובן שיש לשמור על ניקיון, לאסוף האשפה ולפנותה משטח הגן בתום האירוע. במסגרת התקנות החדשות חל איסור מוחלט על הבערת אש בשטח הפארק, כולל מתקני גריל. בשעות המנוחה בין 14:00 - 16:00 ולאחר השעה 23:00 בלילה אסור לקיים אירועים. בנוסף, חל איסור מוחלט לקטוף, לעקור, לגדוע או להשחית עצים וצמחים בגן. הצבת מתקנים מתנפחים לצורך אירועים טעונה הצגת רישיון עסק תקף ואישור בטיחות וביטוח מתאים. חל איסור על שימוש בקצף, מים לצורך הפעלת המתקן מתנפח.

אנשי תחום תברואה, פיקוח עירוני ורישוי עסקים יפעלו באמצעות הפיקוח העירוני ובתיאום עם המשטרה, לאכוף את הכללים החדשים. לפיקוח העירוני תהיה סמכות לקנוס את החורגים ממדיניות זו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות