חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מפה ומשם חדשות קיציות וארועים מהשבוע שהיה

 

הנה מסתיים עוד שבוע, ועימו גם חודש יוני. חום יולי-אוגוסט כבר פה. תחילת הקיץ טומנת בחובה גם ייחודיות מסוימת בחדשות ובידיעות: יותר פעילות ואירועי נוער, תרבות וכו’. אפילו הפשיעה בעיר מקבלת גוון קיצי- משהו... על ספר חדש שהוציא עמיעד טאוב, על תחרות יופי עירוני, ואיך לא- על שוטרים וגנבים. סופשבוע נעים לכולכם

 

הסופר והעיתונאי ממודיעין עמיעד טאוב עם מותחן פוליטי חדש
לכבוד שבוע הספר הוצב ברחבת היכל התרבות דוכן מיוחד ליוצרים מקומיים. בין הסופרים שהגיעו לחתום על ספרם היה עמיעד טאוב איש תקשורת ועיתונאי ממודיעין שהוציא לאחרונה מותחן פוליטי העונה לשם ’’מזימה’’.

במותחן הפוליטי מתואר מקסים חדד, מיליארדר צרפתי שעזב את מדינת ישראל לאחר שהופקר במהלך קרב בלבנון וחוזר לאחר שנים לנקום במדינה שזנחה אותו ואת חבריו.על מנת לממש את תוכניתו הזדונית הוא מגייס מספר בכירים ישראליים ויחד הם יוצאים להשתלט על מדינת ישראל.

סאגה פוליטית- תקשורתית חובקת עולם, הנעה בין מדינת ישראל הנכבשת אט- אט על-ידי חבר מרעיו של חדד, לבין צרפת הנכבשת על-ידי פורעים אסלאמיים, מנסים מספר אישים שהבינו את המתרחש לעצור את המזימה הקטלנית.

עמיעד טאוב, יליד 1977, נשוי ואב לשלושה בעל תואר שני במנהל ציבורי מאוני’ בר אילן, קצין (במיל.) ותושב העיר מודיעין, הינו איש תקשורת ועיתונאי. טאוב ניהל קמפיינים בבחירות לכנסת ולרשויות המקומיות ושימש כיועץ אסטרטגי ותקשורתי לחברי כנסת וארגונים ציבוריים. כיום מנהל טאוב את חברת הייעוץ ’’עט תקשורת’’, ומשמש כעורך רשת "דתילי" וכפובליציסט באתר ערוץ 10 ובעיתון ’’מצב הרוח’’.

בעבר שימש כיו"ר אגודת הסטודנטים בבר אילן, כסיו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית וכעיתונאי ב"ידיעות אחרונות". הספר יצא בהוצאת אופיר ומחירו לצרכן 79 ש’’ח. את הספר ניתן להשיג בחנויות צומת ספרים וסטימצקי וכן באתר מיוחד שהוקם לשם כך ובו נמכר הספר במחיר מיוחד לגולשים/

 http://www.datili.co.il/pages/?mezima

לכניסה לאתר הספר מזימה הקלידו:מזימה + עמיעד טאוב בג

 

על טעם ויופי...
צוות שיפוט מטעם המועצה לישראל יפה הגיע למודיעין מכבים -רעות ביום רביעי האחרון במסגרת התחרות הארצית "קריה יפה בישראל יפה" 2011. את האורחים קיבלו בחדר הישיבות סגן ראש העיר מר מויש לוי, מנכ"ל העירייה יורם כרמון, מנהלת המחלקה לתרבות הדיור וקשרי חוץ זיוה אסא המרכזת את הנושא וכן מנהלי מחלקות וגורמים מקצועיים מהעירייה.

מודיעין משתתפת בתחרות "קריה יפה בישראל יפה" זו השנה ה-12 ברציפות כאשר בכל שנה זכתה בפרס חמשת כוכבי היופי, זכתה פעמיים ב"דגל היופי", המוענק מידי חמש שנים וכן לפני כשנתיים זכתה העיר בתעודת הוקרה על עשור הצטיינות.

לאחר אירוע קבלת הפנים יצאו האורחים בליווי מארחיהם לסיור בעיר, במסגרתו ביקרו בביה"ס עידנים, ובהמשך ביקור בחווה האקולוגית, שם זכו לקבל סיור מקצועי ובסופו התכבדו באירוח כמיטב המסורת של החווה אשר כלל בין היתר, משקאות צמחיים, קישואים ממולאים, טחינה, לחם הבית, עלי גפן ממולאים ועוד כאשר הכל מתוצרת מקומית מעשה ידי צוות החווה.

לדברי זיוה אסא בכל שנה הביקור בחווה נחשב לשיאו של האירוע אשר בסופו משאיר אצל האורחים תמיד טעם של עוד, ואין ספק כי לחווה מעמד מכובד בעת שקלול הציון לעיר.

תחרות הסיפור הקצר 2011
במסגרת אירועי שבוע הספר העברי בעיר התקיים בעיר הטקס המסורתי להכרזת הזוכים "בתחרות הסיפור הקצר" וחלוקת הפרסים. התחרות נערכת ביוזמת רשת הספריות המרכזית של מודיעין מכבים רעות בשיתוף עם עמותת רוטרי.

האירוע התקיים בספרייה המרכזית בנוכחות כותבי הסיפורים ובני משפחה, מ"מ והסגן מויש לוי, מנהלת רשת הספריות אוה רוכמן, צוות השופטים ונציגי מועדון רוטרי שחילקו זרי פרחים לשופטים ושוברים לרכישת ספרים לזוכים ותעודות השתתפות וציונים לשבח לכותבים.

בתחרות השתתפו כ-40 כותבים. שופטי התחרות שקראו את הסיפורים ללא ידיעת השמות שהשתתפו: יזהר הס, מנכ"ל התנועה המסורתית בישראל, הסופרת עליזה זיו ויסמין להב, רכזת ספרות ומורה בתיכון מו"ר.

בתחרות לנוער זכתה גל אדם תלמידת כתה ז’ מתיכון מו"ר שכתבה את הסיפור "לראות בעיניים אפורות" סיפור זה מגולל את סיפורה של אופיר, נערה עיוורת וניסיונותיה להשתלב בבית ספר של ילדים רואים. הקשיים והמשברים שהיא חווה בצד הצלחות והישגים וגם התאהבות באמיר ,המלווה שהוצמד לה.

במקום שני: ארז אלעד פוטרמן תלמיד כתה ז’ תיכון מו"ר, שכתב את הסיפור "זרעי תירס". במקום השלישי גיל אדטו תלמידת כתה ט’ תיכון מו"ר על הסיפור "גידול".

בתחרות לכותבים המבוגרים זכתה יעל גרוס אנגלנדר שכתבה את הסיפור "החלמון של עקיבא", סיפור עתידני העוסק בעקיבא, ד"ר למחשבים שנדבק ממחשב ישן בווירוס המסכן את כל חיי המין האנושי בעידן בו מתחילה האנושות להתיישב בטריטוריות בחלל.

במקום שני זכה רן נייגר על סיפורו " התעוררות" במקום שלישי זכה זאב גרוסמן שכתב את הסיפור "האיש הרדיואקטיבי".

נוסף על כך שני כותבים זכו בציונים לשבח: רחל פרג שכתבה את הסיפר "גאולה" והסיפור "חיי שרה" אותו כתבה ליאת גרין.

כמו כן צוינו שלוש כותבות רויטל בלסון, נועה אמינוב ומריקנה גבאי שכתבו סיפורים לילדים והשופטים המליצו להן להוציא את הסיפורים כספר ילדים.

משטרה ופלילים
ביום ראשון |(26.6), במהלך פעילות בילוש נוער בשעה 16:15 לערך, במודיעין, נתפסו 3 קטינים עם 30 בקבוקי בירה קורונה. בתשאול של הקטינים הודו שניים מתוכם כי קנו את הבירות ישירות מסופר. את הקניה ביצעו בכרטיס אשראי של אחד מהקטינים.

הקופאית שמכרה את המשקאות לקטינים זומנה לחקירה, וזו טענה בחקירתה כי בדקה לקטינים תעודות זהות ואמרה כי היה רשום להם בתעודת זהות, תאריך לידה שהוא מעל גיל 18 . החשודה שוחררה בתום חקירתה. בעל החנות זומן לשימוע בפני סמת"ח.

 

עוד באותו היום: א’, סמוך לשעה 09:38 , הונח מחסום על כביש 431 על ידי משרד בילוש -מודיעין התחנה. במהלך המחסום נעצר לבדיקה רכב ובו נהג תושב כפר אדומים,

ביחד עימו 3 נוסעים. החשוד טען בפני השוטרים כי הוא ישראלי, ומסר שם מלא ותעודת זהות של אדם אחר.

חשדם של השוטרים עלה ולאחר בדיקה בתחנה התברר כי מדובר בתושב הכפר אלעזריה. הנ"ל נחקר והודה במיוחס לו.

הנהג-,נחקר וטען כי לא ידע שמדובר בש.ב.ח אלא בישראלי. מבדיקה עולה כי השניים נחקרו בעבר ביחד באותו תיק בגין התחזות של הש.ב.ח ובאותה חקירה הובהר לחשוד כי מדובר בפלסטינאי ללא אישורים. מהאירוע עולה כי החשוד המשיך להעסיקו ולהסיעו ביודעין כי מדובר בתושב שטחים- בלא היתרים .

הש.ב.ח נעצר ואילו החשוד נשלח למעצר בית מלא וקיבל זימון למשפט עוד השבוע.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות