חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מנכ”ל חדש ל”מי מודיעין” לאחר שהושלם מהלך הרה-ארגון במשק המים.

 

השבוע נחתם הסכם בין מרכז השלטון המקומי לבין משרד האוצר על שינויים בתאגידי המים העירוניים. בקרב ראשי הרשויות המקומיות, ובהן גם ראש העיר מודיעין- שביעות רצון רבה. לדעתו, ניהול משק המים יעלה מעתה על פסים רצויים ונכונים. וכך מינה מנכ"ל חדש לתאגיד-את משה אשכנזי. הצלחה? יתכן! אולם העובדה שמעתה ההכנסות יופנו גם למקומות שאין בינם ובין מים דבר וחצי... עשויה בניהול לא ראוי, להפוך לחרב פיפיות

 

תהליך רה-ארגון ושינוי מבני בתאגידי המים הגיע השבוע לסיומו עם חתימת הסכם בין מרכז השלטון המקומי לבין משרד האוצר. ראש העיר מודיעין, חיים ביבס, היה חבר בצוות המו"מ של השלטון המקומי יחד עם ראשי עיריית ראשל"צ, קריית אונו, מנכ"ל מרכז השלטון המקומי והממונה על התקציבים באוצר אודי ניסן. הצוות עסק בשינוי משק המים בכל הארץ.

ברמה המקומית- במודיעין, יבוצעו שינויים ארגוניים בתוך תאגיד מי מודיעין בהתאם לרפורמה ובשיתוף דירקטוריון מי מודיעין והעומד בראשו. ההסכם שגובש בין האוצר לבין השלטון המקומי קובע כי תאגידי המים ינוהלו במתכונת של חברה עירונית ויהיו תחת פיקוח ראש העיר.

על פי ההסכם עם האוצר יוחזרו הרווחים של תאגידי המים לציבור באמצעות השקעה בחינוך, תרבות רווחה ועוד. כמו כן יאוחדו מערכות הגבייה והמוקד של העירייה והתאגיד, על מנת לייעל ולשפר את השירות. כזכור, בחודש נובמבר האחרון, יו"ר דירקטוריון מי מודיעין "ביקש" לסיים את תפקידו. ראש העיר ביבס, השהה את התפטרותו של גלנץ וביקש ממנו לחזור בו.

ביבס אמר אז כי הוא מתכוון לבצע שינויים בתאגיד מי מודיעין על מנת ’לעשות סדר’ ולטפל בכמה תחומים הדורשים טיפול יסודי. ביבס אמר אז כי מדובר בתהליך ארוך ומורכב שיימשך מספר חודשים, אך בסופו יעלה מחדש תאגיד מי מודיעין על המסלול הנכון, על מנת לספק את שירותי המים בצורה הטובה ביותר עבור תושבי העיר.

ואכן, ביבס לא השתהה: דירקטוריון "מי מודיעין" בחר השבוע, מנכ"ל חדש לתאגיד. במקום המנכ"ל הנוכחי, ירון רן, מונה מנכ"ל חדש (לאחר הליך מכרז)- משה אשכנזי. אשכנזי כיום, הוא המנכ"ל בפועל של תאגיד "מי לוד".  תושב מודיעין מכבים רעות, בן 34, נשוי ואב לשניים.

השבוע עם סיום התהליך, אמר ביבס: "הבטחנו לפני מספר חודשים לתושבי מודיעין, מכבים-רעות לבצע טיפול יסודי בכל מה שקשור לשירותי המים בעיר ועתה אנו משלימים זאת. במסגרת מרכז השלטון המקומי הובלנו מהלך לשינוי דרמטי בניהול משק המים ומבנה התאגידים בכל הרשויות המקומיות בארץ.

ברמה המקומית נפעל בעתיד הקרוב יחד עם יו"ר הדירקטוריון וההנהלה המקצועית לעשות סדר במערכת, לתקן טעויות עבר ולהביא לייעול ושיפור השירות לתושב. אני מברך על בחירת מנכ"ל חדש לתאגיד, ועם כניסתו לתפקיד יהיה ניתן לממש את השינויים והרפרומות של ועדת ניסן גם בתאגיד דמי מודיעין".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות