חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סוגרים את הקיץ במודיעין עם פבלו רוזנברג ועידן יניב

 

במופע הסיום של הקיץ במודיעין יארח פבלו רוזנברג את עידן יניב. כל אחד מהשניים ושניהם יחדיו יעלו מופע מוזיקאלי מגוון. "החימום" יערך שלושה ימים קודם במופע אירוח מוזיקאלי אחר, בו תארח תזמורת הבמה הישראלית את הזמרת עדי ארד ולהקת "כלייזמרשפיל". סתיו נעים לכולם...

 

לקראת סיום עונת הקיץ ייערכו בשבוע הקרוב שני אירועים מרכזיים לקהל הרחב: הראשון, קונצרט בהשתתפות תזמורת הבמה הישראלית שמארחת את הזמרת עדי ארד ולהקת "כלייזמרשפיל" בתוכנית עם מגוון שירים ממחזות זמר שמתאימים גם לילדים. המופע יתקיים במוצאי שבת הקרובה, 27.8.11 בשעה 21:00 בפארק ענבה.

ביום שלישי 30.8.11 בשעה 20:30 באמפי פארק עמק החולה יופיע הזמר פבלו רוזנברג שמארח את עידן יניב. רוזנברג, יגיש מופע המשלב פופ, רוק, לטיני ואלמנטים אתניים.

רוזנברג מבצע שירים מתוך האלבום החדש שבדרך וכן את להיטיו הגדולים מכל התקופות כמו: "נר על החלון", "בדמעות שאת בוכה", "בין ערביים", "שובר ת’ראש", "שפוט שלך", "מלדיטה לונה", "ילדונת", "אל תדאגי לי אמא" ועוד. פבלו מארח במופע את עידן יניב וביחד הם מבצעים את להיטו - "בא הביתה" ויניב גם הוא יבצע ממיטב שיריו בהם את "חושב עליה", "את יפה" ו"מה עם אהבה".

קודם למופע והחל מהשעה 18:00 יתקיים הפנינג לכל המשפחה באמפי פארק עם דוכני מזון בתשלום ומתקנים מתנפחים בתשלום (25 ש"ח, בנג’י 20 ש"ח).

בעירייה הדגישו כי גם אירוע זה הותאם ונגיש למוגבלים בתנועה. המתחם הייעודי נמצא באמפי פארק על הדשא בחלק העליון בקצה הדרום מזרחי מול רח’ עמק החולה 51-49. מחלקת הביטחון תנפיק אישורי מעבר מיוחדים לבעלי תו חניה כחול. יש להתקשר לטלפון 9726190 - 08.

עוד נמסר כי על מנת לעמוד בדרישות הביטחון ייסגרו לתנועה ולחניית כלי רכב הצירים המובילים לאירוע החל משעה 17:00 ועד 23:00 לא תותר תנועת רכבים. כמו כן מחייב האירוע שינויים במסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית. המידע המפורט מתפרסם באתר העירייה www.modiin.muni.il - על סדר היום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות