חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חדשות במודיעין. תשע”ב החלה

 

החגים הסתיימו וכך גם חגיגת החנייה בשדרות החשמונאים: מהשבוע- קנסות לחונים במקומות האסורים במרכז מודיעין. וגם..שלב נוסף בניתוק (שצריך היה להתקיים כבר מזמן..) בין החברה למתנסי"ם ולבלעדיות שלה על שטחי הספורט והפעילות הציבוריים: מנהל חדש מונה לעמותה העירונית "סחלבים". המנהל הותיק- אטיק, עוזב. ונבחר מנהל חדש. וגם..מה עשה בעל העסק השכן??? פלילים נוסח מודיעין

 

העירייה החלה בחלוקת קנסות חנייה במרכז העיר
עיריית מודיעין, מכבים-רעות החלה השבוע לראשונה מאז הקמת העיר, בחלוקת קנסות חנייה לכלי רכב החונים- שלא כחוק, במרכז העיר. בחודש ספטמבר האחרון החלה העירייה באכיפת החנייה הבלתי חוקית באזור מרכז העיר ולאורך שדרות החשמונאים. אכיפה שהחלה בקמפיין הסברתי ובחלוקת התראות לפני מתן דו"חות חנייה, לצד חסימת חלק מהכניסות לשטחים בהם הייתה חנייה לא חוקית.

ככלל ההתראות עשו את שלהן ובעירייה הביעו שביעות רצון רבה מכך. עם זאת, מספר נהגים בודדים עדיין לא נשמעו להוראות והמשיכו בהעמדת רכבם בניגוד לחוק. אלו קיבלו כאמור קנסות בסך 250 שקלים כ"א. ביום הראשון ניתנו עשרה קנסות בלבד. מדיניות האכיפה החדשה החלה כחלק מעבודות הפיתוח וההקמה של הכיכר המרכזית של העיר במטרה להפסיק את החנייה הפיראטית המסכנת את הנהגים והולכי הרגל, מפריעה להמשך עבודות הפיתוח ופוגעת במראה מרכז העיר. על פי המדיניות החדשה נאסרת חנייה של כלי רכב מכל הסוגים לאורך כל שדרות החשמונאים מהכניסה לעיר ועד מרכזה.

העירייה הקימה שלושה חניונים במרכז העיר העומדים לרשות הציבור ללא תשלום: חניון הכניסה הצפונית לפארק ענבה המונה כ-100 מקומות חנייה, חניון זמני בסוף עמק זבולון (מול החניון של ענבה) המונה 120 מקומות חנייה וחניון מרכז הספורט והבריכה העירונית המונה 350 מקומות חנייה.

נבחר מנהל חדש לעמותת סחלבים
נתי בר-נתן נבחר לתפקיד המנהל החדש של עמותת סחלבים-מתנ"ס מודיעין והוא יחליף את מושיק אטיק המסיים את תפקידו כמנהל המתנ"ס לאחר עשר שנים. נזכיר כי מדובר בחלק מארגון מחדש של מתנ"ס מודיעין שאוחד עם עמותת סחלבים והפך לחברה עירונית המשמשת כזרוע ביצועית של העירייה בתחום הפנאי, הנוער והספורט. מנהל המתנ"ס מאז הקמתו, מושיק אטיק, הודיע על סיום תפקידו לאחר שמונה להיות מנהל מחוז מרכז מטעם חברת המתנ"סים.

39 מועמדים חיצוניים ופנימיים הגישו את מועמדותם לתפקיד. ובתום הליך סינון ובו גם מרכז הערכה, הגיעו ארבעה מועמדים לשלב הסופי. הארבעה נפגשו עם חברי ועדת הבחירה מטעם הנהלת עמותת סחלבים והם בחרו במנהל החדש. הוועדה בחרה בנתי בר-נתן, תושב העיר מזה 11 שנים המסיים בימים אלה את שירותו הצבאי בדרגת סגן אלוף במשטרה הצבאית. בר נתן, בן 44 נשוי ואב לשניים, הוא בעל תואר שני במדעי המדינה ובוגר המכללה לביטחון לאומי. בין תפקידיו השונים היה מפקד מצ"ח מרכז-דרום, מפקד היחידה המרכזית של מצ"ח ומפקד בית הספר של המשטרה הצבאית.

בר-נתן צפוי להתחיל את תפקידו בעוד מספר שבועות עם שחרורו מצה"ל.

פלילים: קנאת שכנים...
בעקבות תלונת בעלת חנות תכשיטים במודיעין, על גרימת נזק למנעולי החנות, נבדקו צילומי מצלמת האבטחה במקום ונראה בהם חשוד שחבש קסדה שחורה בעת ביצוע הנזק.

מפעילות של משרד האח"מ הוברר כי בעל עסק סמוך משתמש באופנוע דומה... נערך חיפוש בביתו ונמצאה קסדה דומה לקסדה בצילום וכן דבק ובגדים דומים לבגדים הנראים בצילום.

החשוד עוכב לתחנה , נחקר וטען כי באותו זמן היה מאושפז בבית חולים וכי הקסדה שייכת לבנו. גרסתו של החשוד נבדקה ונמצאה שקרית.

בהמשך נחקר הבן, הכחיש ונעצר אף הוא. השניים הובאו היום לבימ"ש רמלה להארכת מעצרם..

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות