חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חדשות וארועים במודיעין. אמצע נובמבר

 

אוטוטו אמצע נובמבר. הסתיו עוד כאן וריח הגשם באויר. במודיעין כבר מסכמים בסיפוק רב את עונת הרחצה המלאה הראשונה בבריכה הציבורית. לבאים בכביש 443 מירושלים- צפו לצרות! הנחמה: בעוד 3 שבועות (אינשאללה). וגם שוקחתן ספרים עומד בפתח, והפעם עם הרחבות- תביאו גם דיסקים...

 

צפו לפקקים! החלו העבודות בכביש 443-מערב, להוספת נתיב פנייה שמאלה למודיעין
השבוע החלו עבודות של החברה הלאומית לדרכים בישראל להוספת נתיב פנייה שמאלה לעיר בצומת שילת-מודיעין לבאים מכיוון ירושלים.

העבודות החלו לאחר שבחודש אוגוסט סוכם הנושא בפגישה בין מנכ"ל משרד התחבורה היוצא, דן הראל, ראש העיר חיים ביבס ומחזיק תיק התחבורה בעירייה, חנן ברנשטיין.

החל מיום ראשון 13.11.2011 ולמשך כשלושה שבועות, יתבצעו בצומת שילת עבודות להסדרת נתיב חדש בכביש מס’ 443 בצומת שילת, במטרה לצמצם את עומסי התנועה בכניסה למודיעין לבאים מכיוון ירושלים.

העבודות בכביש יתקיימו החל מהשעה עשר בלילה (22:00) ועד לשעה חמש בבוקר (05:00). במהלך העבודות במקום צפויות חסימות לסירוגין בצומת שילת על כביש מס’ 443 (הכניסה למודיעין), לכל הכיוונים.

מהחברה הלאומית לדרכים נמסר כי במהלך שעות העבודה בצומת צפויים עומסי תנועה , הנהגים התבקשו להשתמש בדרכים חלופיות.

שוקחתן- קראת? נהנית? תן לאחרים.. וקח גם בשבילך
לפני כשנה הוביל  צוות של רשת הספריות העירונית את יריד "קח-תן" - ספרים משומשים שנחל הצלחה. על כן, ביום חמישי 24.11.2011 יתקיים ברחבה שמול הספרייה המרכזית יריד קח-תן - ספרים משומשים.

מארגני היריד, מזמינים את תושבי העיר להביא את הספרים הישנים מהבית ולחפש מציאות ספרותיות אצל תושבים אחרים. חשוב לציין כי היריד מיועד לספרי קריאה ועיון כאשר מארגני היריד הדגישו לא להביא אנציקלופדיות ישנות, מילונים וכיוצא באלה. ברחבה יוצבו דוכנים והספרים יונחו בצורה מאורגנת כך שהמבקרים ביריד יוכלו לעבור בין הדוכנים ולבחור לעצמם ספרים- הכל כמובן- חינם.

השנה התווסף חידוש כאשר היריד יכלול גם תקליטורי DVD שתושבים יוכלו לתת ולקחת.

במקביל ליריד יתקיימו במקום מופעים וסדנאות. הפרויקט נעשה בשיתוף עם מח’ תרבות, היחידה הסביבתית של אגף שפ"ע, החווה אקולוגית "חווה ואדם" וארגון עזרא (ESRA).

סוגרים עונה בבריכה העירונית
בחודש מאי 2011 נפתחה עונת הרחצה המלאה הראשונה בבריכה העירונית. העונה נמשכה עד למוצאי שבת ה-22 באוקטובר 2011.

בחברה הכלכלית האחראית על הקמת הבריכה ותפעולה מצביעים על הצלחה רבה.

במהלך עונת הרחצה נרשמו 57 אלף כניסות של מבקרים בימי חול, בשבתות ובחגים. במתחם הבריכה הופעלו לאורך כל העונה אטרקציות משתנות בסופי השבוע, מתקנים מתנפחים במים ובמדשאות הבריכה, נערכו הופעות והפעלות לילדים שכללו קוסמים, להטוטנים תיאטרון בובות ועוד. ציבור המבוגרים בעיר נהנה מערבי שירה בציבור והופעות.

כחלק משילוב מרכז הספורט העירוני בפעילויות הנוער בעיר התקיימו אירועים עירוניים כדוגמת ערב המתגייסים שכלל הופעה של הסטנדאפיסט שלום אסייג ושחיה לילית של בוגרי כיתות י"ב. כמו כן נערכו מסיבות סיום של השכבות הבוגרות בעיר, תנועות הנוער, יחידת הנוער של המתנ"ס, אקי"ם ועוד.

כנהוג בערים אחרות, הופעל לראשונה מערך לימודי השחייה של משרד החינוך לבתי הספר השונים בעיר והשנה אף הופעל גם ביה"ס לשחייה שהביא מאות מילדי העיר לבריכה.

בחודש ספטמבר, לאחר תחילת הלימודים ותקופת החגים נרשמה ירידה צפויה וסך המבקרים הגיע ל-6,000 מתרחצים.

בהודעת עיריית מודיעין נמסר כי החברה הכלכלית הקפידה לשמר מחירי כניסה נמוכים לתושבי העיר. הופצו מנויים עונתיים לתושבי העיר, מנויים לשעות הבוקר, כרטיסיות וכרטיסים חד פעמיים והוכנסה מערכת בקרה לשערים המרכזיים שבאה לעזור בוויסות כמות הנכנסים בשעות השיא. נרכשו כיסאות שולחנות ושמשיות והופעל מזנון על ידי צוות הבריכה.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות