חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

”מי מודיעין”- לא רק ”תחזוקת שבר”

 

בהודעה של דוברות תאגיד המים "מי מודיעין" נמסר כי, "מנכ"ל תאגיד "מי מודיעין", משה אשכנזי, העביר בשבוע שעבר את תכנית ביצוע העבודות בשטח לשנת 2012 לידיעת אגף ההנדסה בעיריית מודיעין, לשם הגברת תיאום העבודות בין שני הגופים, לחסכון בזמן, כסף, וטרחה לתושבים.

 

 הגברת התיאום נובעת מהגדלת שיתוף הפעולה בין התאגיד לעירייה בכל התחומים, בין השאר בתחום הבנייה בעיר. עבודות התיאום בין "מי מודיעין" לעירייה, נועדו להגביר את היעילות בכל הפרוייקטים המתבצעים בתחום הבנייה בעיר, גם בראייה תכנונית המביאה בחשבון פרוייקטים שיתבצעו לאורך השנים הקרובות".

למרות שרוב עבודות שיקום הצנרת של "מי מודיעין" מתרכזות כיום בשיקום הצנרת במכבים, מתכננת העירייה בעתיד לבצע ריבוד כבישים ברעות. הראייה לטווח של מספר שנים קדימה, יחד עם הרצון לחסוך בזמן, כסף וטרחה לתושבים, הביאו להחלטה ב"מי מודיעין" לשלב ידיים עם העבודות שמבצעת העירייה, ולהשתתף בהן.

עפ"י ההודעה בכוונת התאגיד להניח צנרת חדשה שאמורה לחבר בין הצנרת הציבורית לבתים הפרטיים, מתחת לכבישים שהעירייה מתכוונת לרבד. זאת מאחר ודוחות "מי מודיעין" המציינים את גיל הצנרת ברעות מראים, כי בעוד מספר שנים יהיה צורך לבצע החלפות צנרת גם ברעות.

יודגש כי מדובר בצינורות שיחברו בין מערכת המים הראשית לבתים. הצינורות החדשים לא יחוברו לצנרת הראשית, אותה יהיה צורך להחליף בעתיד, אך טרם הגיע זמן החלפתה, והחיבור יתקיים רק כאשר הצנרת הראשית תוחלף. כך, כאשר יגיע הזמן להחלפת הצנרת הראשית, "מי מודיעין" תוכל לבצע את העבודות תוך החלפת צינורות ראשיים מתחת למדרכות בלבד. בדרך זו ייחסכו, כסף, זמן ועבודה של פתיחת וסגירת כבישים פעם נוספת, והתושבים יזכו גם בריבוד כבישים בשלב הראשוני ע"י העירייה, וגם בהנחת מדרכות חדשות בשלב חיבור הצנרת הסופי ע"י "מי מודיעין".

עופר גלנץ, יו"ר הדירקטוריון: "מדיניות התאגיד, כפי שמותווית ע"י הדירקטוריון היא להעמיק את שיתוף הפעולה והתיאום ההדדי עם העיריה, הן כדי להביא להתנהלות יעילה יותר של התאגיד והן כדי לשפר את השירות אותו מקבלים התושבים".

נציין כי בהודעת התאגיד לא נמסר על לוחות זמנים לביצוע הפרויקטים הללו.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות