חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יענקל’ה לבקוביץ’ ימשיך לנהל את סניף ”צוות” המקומי

 

יענקל’ה לבקוביץ’ ימשיך לנהל ולעמוד בראש סניף צוות מכבים-רעות מודיעין. לבקוביץ’ זכה ברוב של למעלה מ-80% מהמצביעים. הסניף שייצג את חברי "צוות" עד כה במועצת המחוז עם 3 נציגים, יכפיל השנה את מספר מועמדיו במחוז יהודה. כל זאת כאשר ברקע ההסכמים מול האוצר על שחיקת הפנסיות של פורשי צה"ל

 

השבוע התקיימו הבחירות לסניפים ולמחוזות ארגון "צוות" בכל הארץ. סניף "צוות" המקומי במרחב מודיעין, מייצג כ-1400 חברים. מספר משמעותי ביותר הנובע בעיקרו מהישוב רעות כמו גם מרבים תושבי מודיעין שבעברם הלא רחוק היו בכוחות הבטחון. מדובר בסניף פעיל מאוד שעוסק במגוון רחב מאוד של תחומים בחיי היום-יום של חבריו. החל במועדון פעיל וכלה בסיוע כספי לנזקקים לכך. סניף "צוות" מכבים-רעות מודיעין מפעיל אף אתר אינטרנט ברזולוציה יומית. בראש הסניף המקומי עומד כבר שנים רבות יענקל’ה לבקוביץ’, המוכר גם לרבים מתושבי העיר כממונה על הפיקוח העירוני.

שני מועמדים עמדו לבחירה: יענקל’ה לבקוביץ’ וג’קי פינטו. 429 מצביעים המהוים כ-30% מבעלי זכות הבחירה קבעו ברוב של 82% כי לבקוביץ’ ימשיך ויהיה יו"ר הסניף המקומי. פינטו נאלץ להסתפק ב-18% מהקולות.

בנוסף לבחירת יו"ר הסניף, הצביעו חברי "צוות" גם על נבחריהם למועצת המחוז (מחוז יהודה). השנה הכניס סניף מכבים-רעות מודיעין למועצת המחוז לפחות שישה נציגים. שלושה יותר מבקדנציה הקודמת.

הנבחרים להנהלת הסניף הם: ניסים אדן, בני נתנאל, ויקי יצחקי, יהודה פוזנר, משה חן, יוסי ברקי, יפה שטיין ופליקס גליק.

כנציגי הסניף בהנהלת מועצת המחוז נבחרו:י ענקל’ה לבקוביץ’, ויקי יצחקי, יהודה פוזנר, פליכס גליק, ארז יער ויוסי ברקי.

הבחירות לארגון "צוות" התקיימו השנה כאשר ברקע הדיונים הקדחתניים על הגעה להסכם מול האוצר על שחיקת הפנסיות של פורשי צה"ל. רוב תושבי הארץ לא היו מודעים לכך, אולם במהלך השנים האחרונות נשחקה גימלתם של פורשי צה"ל באופן משמעותי, בעיקר בשל צעדים חד צדדים של האוצר מול משרד הבטחון שבמהותם לא ניתנו גם תוספות והשלמות אותן קיבלו כל פורשי המגזר הציבורי. זאת כאמצעי לחץ על משרד הבטחון להגיע להסדר מקפח- במהותו של הפנסיה, אותו התכוון האוצר להחיל.

ארגון "צוות" שהתנהל מול האוצר מצא עצמו גם בהתמודדות מבית מול קבוצה שהתארגנה מתוך חברי הארגון תחת השם "צוות חדש". לטענת חברי הקבוצה התנהלות נציגי "צוות" מול האוצר אינה נכונה ו"וותרנית" מדי. וכי ההסדר שהתגבש מהווה הסכמה וויתור שאינם במקומם. מאידך, ב"צוות" נטען כי ההסדר עם האוצר מגלם את המכסימום שניתן היה להגיע אליו. אולם גם הם מציגים זאת כ"רע במיעוטו". כרגע לפחות, נראה שהסוגיה טרם הגיעה לסופה בשל כוונת "צוות חדש" להמשיך את המאבק בין כתלי בית המשפט.

עם זאת יצוין, כי מדובר במאבק אד-הוק, ולא בנסיון לערער על ארגון הגג הותיק.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות