חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אז מה היה לנו כאן במודיעין?

 

החשיפה של ערוץ 2 על התחמנות הצינית- החרדית בתכנית "דיור למשתכן" במודיעין, הצליחה לשנות קריטריונים ולהזיז משהו. על מלגות סמליות לנוער שמתנדב לקהילה. על שעות העבודה של תחנות המשטרה באזורנו (חשוב שתדעו). על עולים חדשים שמתחילים ןלהכיר את נופי ישראל. על מקורם של הצבעונים היפהפיים שהחלו לפרוח ברחבי העיר. וכמובן.. אי אפשר בלי- על שוטרים וגנבים. שבוע חרפי נעים לכולם

 

העדפה ליוצאי צבא בפרויקטים של "דיור למשתכן"
צוות מיוחד מטעם הממשלה בראשות שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס ומנכ"ל משרד ראש הממשלה הראל לוקר פרסמו השבוע את מסקנות הצוות לשינוי קריטריונים בפרויקט "מחיר למשתכן" לפיהם תינתן העדפה לצעירים יוצאי צבא. המשמעות של החלטה זו מבחינתה של מודיעין, מכבים-רעות, היא שיווק 230 יחידות דיור למכירה במסגרת ’מחיר למשתכן’ ושיווק 120 יחידות דיור נוספות להשכרה בשכונת הציפורים על פי הקריטריונים החדשים הנותנים עדיפות לצעירים שעשו שירות צבאי.

על פי שיטת הניקוד החדשה, הדירות יוקצו למי שעשה שירות צבאי, לפחות אחד מבני הזוג, ושאין בבעלותו דירה אחרת. זוגות אלה יוכלו להגיע ל-100 נקודות זכות ע"פ חלוקה של 30 נקודות לשירות צבאי ו-7 נקודות לכל שנת נישואין, עד עשר שנות נישואין. הקריטריונים החדשים יכללו גם זוגות הידועים בציבור וכאלו שנשאו נישואין אזרחיים כאשר גם רווקים יוכלו לצבור נקודות החל מגיל 35. שיטת הניקוד הישנה העדיפה שנות נישואין ומספר ילדים לכל זוג- מה שנתן יתרון מובנה גדול לזוגות חרדיים.

השבוע התייחס לכך ראש העיר חיים ביבס: "הקריטריונים החדשים נותנים העדפה משמעותית לצעירים שעשו שירות צבאי ומתקנים את העוול שנוצר בעקבות הקריטריונים הישנים ועליו דיברנו לפני כשנה וחצי. הודעתי אז לשר השיכון כי אין בכוונתי לאשר פרויקטים נוספים במסגרת ’דיור למשתכן’ עד לשינוי הקריטריונים. לשמחתי השר הרים את הכפפה ויחד עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה אנחנו נגשים כעת את הייעוד המקורי של המיזם וניישם אותם כבר בפרויקטים החדשים בשכונת הציפורים".

מלגות לנוער מתנדב בקהילה
ביום שני שעבר זכו 13 תלמידים מהתיכונים בעיר לקבל מלגות עבור הצטיינותם בהתנדבות לטובת הקהילה. המילגות, מתנת עמותת "מודיעין עירנו" בשיתוף עם עיריית מודיעין, מכבים-רעות.

לאחר הברכות העניקו משה שכטר, ראש העיר הראשון של מודיעין ויו"ר העמותה, יחד עם ראש העיר חיים ביבס והתורמים, מלגה על סך 600 שקלים לכל תלמיד.

להקת "אקורד" בניצוחו של אילן בריידמן הופיעה בחלק האמנותי- בהתנדבות.

משטרת מרחב שפלה מודיעה- כדאי שתדעו...:
בהודעה לציבור שהועברה ע"י משטרת ישראל, מרחב שפלה (הכולל גם את מודיעין) נמסר כי:
שעות פתיחת מרכזי השירות לאזרח בתחנות המרחב הינם: ראשון - חמישי בשעות 07:30-22:00. ביום שישי בשעות 07:30-17:00

השירותים הניתנים במרכזי השירות בתחנות:

א. קבלת תלונות פליליות. ב. קבלת הודעות על תאונות דרכים. ג. אבידות ומציאות. ד. רישום פלילי ורישום תעבורתי. ה. תעודת יושר. ו. כל בקשה / שירות משטרתי.

קבלת קהל בנושא תנועה כולל אישורים על תאונות דרכים בכל תחנות המרחב, בימים ובשעות שנקבעו לעיל. תחנות המרחב: ראשון לציון - ז’בוטינסקי 106, רחובות- הרצל 206, לוד - כצנלסון 25, רמלה- הרצל 80, מודיעין- שדרות החשמונאים 2

עולים לחרמון
ביום ראשון השבוע, יצאו שני אוטובוסים עם כ- 100 עולים חדשים, תושבע מודיעין, מבוגרים וילדים, ממדינות שונות לטיול בחרמון. לרוב העולים זו הפעם הראשונה בחרמון. תגובה של אחת המשפחות הייתה: "ארץ ישראל מדינה מדהימה. באותו יום אפשר ליהנות מהרים מכוסים בשלג בצפון ובדרום אפשר ליהנות משמש וחוף ים באילת".

צבעונים במודיעין, מכבים-רעות
בחודש דצמבר האחרון נשתלו במודיעין-מכבים-רעות 10,000 פקעות של צבעוניים מתנת הארגון ההולנדי - "נוצרים למען ישראל". הקשר בין העיר לארגון נוצר על ידי האחראי על הקשרים עם הנוצרים ב"קרן היסוד", מר ראובן רוזן, תושב העיר. הפקעות נמסרו בטקס שנערך בבית הספר הממ"ד "דרכי- יהודה" שבשכונת אבני-חן.

עם סיום הטקס יצאו ילדי בית הספר לגינות בית הספר ושתלו את הפקעות. חלק נוסף מהפקעות הועבר לעירייה למחלקת גנים ונוף ששתלה אותם. תושבים העוברים ברחוב ערער או בכיכר הכניסה למכבים רעות יכולים לראות את הפריחה בצבעי אדום וצהוב.

פלילים
בפעילות אגף התנועה בסוף השבוע - פעלו 2 שוטרים ו- 10 מתנדבים. הופעל ינשוף והופעלו 6 ניידות. נרשמו 56 דוחות. כמו כן נתפסו באזור יער בן שמן 2 נהגים תושבי לוד, האחד נוהג תחת השפעת אלכוהול והשני נוהג תחת השפעת סמים. רישיונם ורכבם נפסלו במקום ע"י ק’ תנועה ונרשמה נגדם הזמנה לדין בהתאם ..

בתאריך 23.2.12 סמוך לשעה 17:46 נראו שני חשודים בתחנת אוטובוס בצומת מודיעין, האחד הציג ת.ז ללא אישור והשני הציג ת.ז עם אישור שלא בתוקף.. בחקירה הוברר כי לחשוד יליד 1972 תושב דיר משעל יש מספר כניסות מ-2011 . כמו כן נשפט בעבר על עבירה זו. לאחר חקירתו נכלא ויובא בפני שופט...

בתאריך 23.2.12 סמוך לשעה 17:40 נראה חשוד הולך על שולי כביש 443 סמוך לצומת שילת. לשוטר שניגש אליו מסר את שמו ומקום מגוריו- שייח ג’ראח. החשוד לא ידע עברית והתמונה בתעודת זהות לא דמתה לו. הוא עוכב לתחנה ולאחר ששוחח עם אביו בטלפון הודה ומסר את שמו האמתי - יליד 1991 תושב מחנה פליטים קלנדיה. בסיום חקירתו נכלא ויובא בפני שופט .

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות