חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נערכים לעצמאות

 

יום העצמאות: ליאור נרקיס וקרן פלס במודיעין, דוד ד’אור במכבים דנה יופה

 

בשיתוף "חדשות מודיעין"

ליאור נרקיס וקרן פלס יופיעו על הבמה המרכזית במודיעין בערב יום העצמאות ה-64 למדינת ישראל. אירועי יום העצמאות לשנת 2012 שיתקיימו ב-25 לאפריל כוללים כמו בכל שנה ארבע במות ומוקדי חגיגות שונים: בבמה המרכזית באמפי עמק החולה יצאו חגיגות העצמאות לדרך בהופעה של הזמר ליאור נרקיס. בסיום הופעתו יעלו לבמה מיטב להקות הנוער הייצוגיות של העיר.

השנה, לראשונה, יופיע אומן נוסף בבמה המרכזית של העיר: הזמרת קרן פלס. עלות הופעת האומנים בבמה המרכזית תעמוד השנה על 155 אלף שקלים. במקביל תיערך ברחבת הירידים הרקדה המונית של מוזיקה ישראלית וריקודי עם ע"י המרקיד דן עייני. בבמה המרכזית במכבים-רעות יופיע הזמר דוד ד’אור במופע מקומי מקורי יחד עם זמרים ולהקות ממכבים ורעות. עלות ההופעות בבמת מכבים-רעות תעמוד השנה על 80 אלף שקלים. בסיומן, כמיטב המסורת, תתקיים שירה בציבור על גבעת הברושים בה ישתתפו הזמר יוסי לב המארח את להקת יוצאי חיל הים.

מוקד חגיגות נוסף יהיה במתחם מרכז עינב עבור בני הנוער בעיר. בבמה המיוחדת שתוקם במיוחד עבורם יופיעו גם השנה להקות נוער מהעיר וכן הזמרים אפרת גוש, נתן גושן ובוגר כוכב נולד לירן דנינו. בשנה שעברה השתתפו באירוע למעלה מ-5000 בני נוער וביחידת הנוער של מתנ"ס מודיעין-עמותת סחלבים מצפים למספר משתתפים זהה גם השנה. עלות אירוע הנוער תעמוד השנה על 100 אלף שקלים.

הבמה הרביעית מתקיימת כמיטב המסורת במתחם האולפנא עבור הציבור הדתי ובה יופיע הזמר אוהד מושקוביץ. מהעירייה נמסר כי תקציב חגיגות יום העצמאות, כמו גם אירועי יום הזיכרון לשואה והגבורה ויום הזיכרון לחללי מערכות ישראל יהיה זהה לתקציב של שנים קודמות, אך השנה בשל הוזלת עלויות יופיעו יותר אמנים בעיר בערב יום העצמאות, גם בבמה המרכזית וגם בבמת הנוער

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות