חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סולק לצמיתות

 

התלמיד שהיכה מורה בהריון לא ימשיך ללמוד בבית ספרו וישובץ במסגרת אחרת.

 

המורה שוחררה מבית החולים יואל תמנליס תלמיד בן 11 הלומד באחד מבתי הספר היסודיים בעיר שהיכה בשבוע שעבר את מורתו ההרה וגרם לאשפוזה הורחק לצמיתות מבית ספרו על ידי ועדה פדגוגית מיוחדת של משרד החינוך. המשרד הודיע כי הוא רואה את האירוע בחומרה רבה ומגנה אותו באופן נחרץ, וכי הוא נוקט מדיניות של אפס סובלנות כלפי אלימות ופועל ליצירת אקלים בטוח במוסדות החינוך.

ההחלטה להרחיק את התלמיד לצמיתות התקבלה לאחר דיון מקיף בו שותפו מפקחת בית הספר, מפקח ביקור סדיר, יועצים חינוכיים, מנהל בית הספר, המורה המחנך בכיתת התלמיד, פסיכולוגית מטעם עיריית מודיעין והוריו של התלמיד. מינהל החינוך של עיריית מודיעין לקח על עצמו את המשימה הלא פשוטה לחפש במהלך חופשת הפסח מסגרת חלופית מתאימה לתלמיד המכה. כפי שדווחנו כאן בשבוע שעבר ("חדשות מודיעין", "תלמיד תקף מורה בהריון מתקדם", גיליון 136, 29.3.2012) הכל החל כאשר מורה בחודש השביעי להריונה אושפזה בבית חולים תל השומר לאחר שהותקפה על ידי תלמיד שחבט בבטנה, בעט בה והכה אותה קשות תוך התקפת זעם בלתי נשלטת.

לאור חומרת הפגיעה הפיזית הוגדר הריונה של המורה כהריון בעל סיכון גבוה. הרקע למעשה החל כשהמורה מנעה מהתלמיד לצאת לסיור כיתתי מפני שהפריע בשיעורים. בתגובה התנפל התלמיד על המורה וחבט בבטנה בלי הפסקה. המורה המאושפזת אמרה: "התלמיד חבט בי אחוז זעם בבטן ובעט בי בלי הפסקה. לא הייתי מסוגלת לזוז. רק הנחתי את הידיים על הבטן כדי להגן על העובר. אני חרדה שחלילה אאבד אותו". ובהמשך הדברים: "לפני שהבנתי מה קורה הוא התנפל עליי באגרופים בבטן ובבעיטות. עמדתי כמו משותקת. הייתי בהלם, לא יכולתי לעשות דבר. הוא המשיך לחבוט בי תוך כדי שאגות נוראיות. רעדתי בכל הגוף עד שהגיעו אנשי צוות ולקחו אותי משם".

בתוך כך נודע לנו עתה כי המורה הפצועה שוחררה מבית החולים והיא נמצאת בשמירת הריון. מדוברות עיריית מודיעין, מכבים-רעות נמסר בתגובה כי: "הנהלת בית הספר והצוות החינוכי רואים בחומרה רבה מקרה זה ונוקטים באכיפת מדיניות של אפס סובלנות לאלימות בכל הכלים והאמצעים החינוכיים. ועדה פדגוגית של משרד החינוך קבעה כי התלמיד יורחק מבית הספר לצמיתות. מיד לאחר החג תתקיים ועדת שיבוץ שתקבע לאן ישובץ התלמיד. המורה שוחררה מבית החולים בשבוע שעבר והיא נמצאת בשמירת הריון."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות