חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בתיה שוכן נבחרה לראש מינהל החינוך בעירייה

 

בתיה שוכן נבחרה לתפקיד ראש מינהל החינוך של עיריית מודיעין, מכבים-רעות ותיכנס לתפקידה לקראת סוף החודש הקרוב.

 

 שוכן, תושבת העיר, מוסמכת למדעים B.sc)) בהנדסת חשמל ובעלת תואר שני במדיניות ומינהל חינוכי, היא בוגרת בית הספר למנהיגות חינוכית של מכון מנדל למנהיגות. בשנת 1996 הייתה שוכן חלק מצוות המורים שהקים את התיכון הראשון במודיעין, תיכון עירוני א’. בבית הספר היא מלאה מספר תפקידים פדגוגים וניהוליים ובשנת 2001 מונתה לתפקיד מנהלת בית הספר למשך שש שנים.

במהלך תפקידה הייתה שוכן חלק מרכזי בעשייה החינוכית בעיר, שימשה כחברה בוועדת החינוך העירונית ואף נטלה חלק פעיל כמובילת קבוצת מיקוד בפיתוח תכנית אב למערכת החינוך בעיר שעסקה בנושא הרצף החינוכי. כמו כן שוכן שמשה חברה בוועדה האסטרטגית העירונית, יו"ר ועדת ההיגוי למניעת אלימות בעיר ויו"ר הוועדה לקידום החינוך הטכנולוגי במודיעין, מכבים-רעות. ב-2009 מונתה שוכן למנהלת האגף לחינוך העל יסודי בעיריית ראשון לציון.

בימים אלה מסיימת שוכן את תפקידה כמנהלת תכנית מנהיגות מערכתית במכון למנהיגות בית ספרית "אבני ראשה". שוכן תחליף את ראש מינהל החינוך היוצאת, חיה שיטאי, שנבחרה לפני כחודשיים לתפקיד מנהלת מחוז תל אביב של משרד החינוך, ותעמוד בראש מינהל החינוך המונה כיום 25,500 תלמידים, 36 בתי ספר ו-166 גני ילדים.

לקראת כניסה לתפקיד אמרה השבוע שוכן: "כתושבת העיר וכמי שעבדה במשך שנים רבות במערכת החינוך העירונית שמחתי מאוד על ההזדמנות שניתנה לי לעמוד בראשה. למודיעין, מכבים-רעות יש את אחת ממערכות החינוך המובילות בארץ עם אנשי מקצוע איכותיים ומנהלי בתי ספר מצוינים שהביאו אותה להישגים רבים. כולנו נעבוד בשיתוף פעולה, יחד עם ראש העיר חיים ביבס וסגנו, מחזיק תיק החינוך מויש לוי, כדי להצעיד את מערכת החינוך העירונית קדימה".

ראש העיר חיים ביבס אמר לאחר בחירתה של שוכן: "למכרז לתפקיד ראש מנהל החינוך נגשו מועמדים רבים, חלקם עובדים כיום וצמחו בתוך מערכת החינוך העירונית. בחרנו ראש מינהל מקצועית, בעלת ניסיון רב המכירה את העיר ואת מערכת החינוך שלה. בתיה מקבלת לידיה את אחת ממערכות החינוך המובילות במדינת ישראל, אך עם זאת ניצבים בפניה אתגרים לא פשוטים. אני מאחל לה הרבה מאוד הצלחה בתפקיד ומאמין כי היא תוביל אותה ביד רמה להישגים והצלחות בשנים הקרובות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות