חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חדש: אתר זיכרון אינטרנטי לחללי העיר

 

לקראת יום הזיכרון חנכה עיריית מודיעין, מכבים-רעות אתר אינטרנט חדש להנצחת זכרם ותיעוד מורשתם של בני ובנות העיר חללי מערכות ישראל ופעולות איבה.

 

 אתר ההנצחה כולל את רשימת הנופלים, הבנים והבנות המובחרים של העיר וכן אפשרות להדליק נר זיכרון. לכל חלל נבנה דף אישי הכולל את תמונתו, פרטים אישיים עליו ועל בני משפחתו, שירותו הצבאי ומקום קבורתו. האתר עוצב ע"י המעצבת טלי אוחיון, תושבת העיר. ראש העיר חיים ביבס אמר עם עליית האתר כי "אנו שומעים וחווים מחדש את סיפורם של הנופלים ואת כאבן של המשפחות, אשר למעשה הינו כאב יומיומי, כאב שאין לו קץ ואין לו שיעור.

תושבי העיר מודיעין, מכבים-רעות מצדיעים לזכר הבנות והבנים שנפלו ומחבקים בחום את בני המשפחות השכולות כאשר כולנו נושאים תפילה כי משפחת השכול לא תוסיף להתרחב עוד. יו"ר יד לבנים מודיעין מכבים רעות, חיים צמח, אביו של עוז צמח ז"ל: "האתר מאפשר היכרות עם אתרי ההנצחה והזיכרון בעיר ומאפשר ללמוד ולהכיר את חללי מערכות ישראל, שנפלו בהיותם תושבי העיר, לזכור ולהנחיל את מורשתם. כמו שבן גוריון אמר: "עברנו הוא לא רק מאחורינו אלא בנו ובתוכנו". לאתר האינטרנט ניתן להגיע דרך קישור באתר האינטרנט העירוני של עיריית מודיעין, מכבים-רעות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות