חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אז מה היה לנו בעצמאות

 

40.000 חוגגים באירועי העצמאות ברחבי העיר, 25.000 מהם הגיעו לפארק החולה.

 

באירועי יום העצמאות במודיעין, מכבים-רעות השתתפו למעלה מ-40 אלף חוגגים בבמות השונות ברחבי העיר. בבמה המרכזית באמפי שבעמק החולה הופיעו הזמרים ליאור נרקיס וקרן פלס לצד עשרות רקדנים, זמרים ואקרובטים מקומיים לעיני למעלה מ-25 אלף צופים שהגיעו למופע. הערב נפתח בשידור חי של טקס הדלקת המשואות מהר הרצל בירושלים ובטקס מעבר מיום הזיכרון ליום העצמאות בהנחייתו של אלי זאבי.

את תושבי העיר בירכו הרב הראשי של העיר דוד לאו וראש העיר חיים ביבס שאמר על הבמה: "מודיעין מכבים-רעות היא הסמל לחזון ופיתוחה של מדינת ישראל כפי שדמיינו כל מייסדיה ומנהיגה כמקור לדוגמה וחיקוי לשאר הערים בישראל. העיר נמצאת כיום בתנופת פיתוח חסרת תקדים המורגשת בכל מקום.

5000 במכבים

מיד לאחר דברי ראש העיר נערך מופע הזיקוקים הראשון ואז עלה לבמה הזמר ליאור נרקיס. לאחר מכן נורה המטח שני של זיקוקים ואז עלו לבמה הכוחות המקומיים במסגרת המופע "רדיו חזק" שהופק לכבוד הערב בהנחייתו של שדרן הרדיו המיתולוגי יואב קוטנר. בערב הופיעו גם אקרובטים במופע מרהיב על מנוף מגובה של 30 מטר באוויר. בסביבות השעה 22:30 נורה מטח הזיקוקים השלישי ולבמה עלתה הזמרת קרן פלס שהמשיכה את החגיגות אל תוך הלילה.

במקביל כ-5000 תושבים הגיעו לבמה במכבים שם התקיים ערב מקומי בהשתתפות הזמר דוד ד’אור ולהקות מקומיות. חגיגת עצמאות התקיימה כמו בכל שנה גם באולפנא לשם הגיעו כ-2500 תושבים לחגיגות המגזר הדתי. החוגגים צפו במופע של הזמר אוהד מושקוביץ ולהקתו שהרקידו את המשתתפים במעגלים עם דגלי ישראל.

ועל הכל ניצח שמדט

על כל האירועים ניצח מנהל תחום תרבות ואירועים בעירייה אלון שמידט, יחד עם צוותו שעבדו שבועות ארוכים להצלחת כל האירועים וזכו למחמאות רבות על עבודתם.

בסביבות השעה 22:00 נפתחה במת הנוער במרכז עינב (ישפרו סנטר) שבאזור המלאכה. בהסעות מאורגנות החלו בני נוער להגיע מהבמות בעמק החולה ומכבים וחגגו עד השעות הקטנות של הלילה. בני הנוער צפו במופעים שכללו את להקות הנוער המקומיות ממועדון המוזיקה הג’ק, והזרמים לירן דנינו, נתן גושן ואפרת גוש שכיכבו על הבמה. כ-3000 בני נוער השתתפו באירוע שאורגן ע"י יחידת הנוער והצעירים של עמותת סחלבים-מתנ"ס מודיעין ומועצת הנוער העירונית.

במיטב המסורת, גם השנה התקיים אירוע השירה בציבור המסורתי שהתקיים בגבעת הברושים. 3000 תושבים ישבו על מחצלות ונהנו משתייה חמה ותפוחי אדמה על האש והופעתו של הזמר יוסי לב שאירח את יוצאי להקת חיל הים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות