חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ביקור מבקר המדינה בעיר

 

מבקר המדינה, השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס הגיע לביקור במודיעין, מכבים-רעות ודן ען ראש העיר וצוות בכיר של העיריה במגוון נושאים.

 

מבקר המדינה, השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס הגיע לביקור במודיעין, מכבים-רעות בשבוע שעבר. המבקר, שהגיע יחד עם נציגים ממשרדו, פגש את הצוות הבכיר של העירייה בראשות ראש העיר חיים ביבס. הביקור החל בבניין העירייה ובמצגת קצרה על הצגתה של העיר ושלבי התפתחותה.

בפגישה המקצועית דנו הצדדים בכמה נושאים העומדים על סדר היום ובהם קיצוצים ושינויים תקציביים במהלך שנת העבודה בתחומי החינוך והרווחה, יחסי השלטון המקומי מול השלטון המקומי בתאום מול משרדי הממשלה ואישורים נדרשים לצווי ארנונה במועדם כחלק מהפעילות השוטפת של העירייה והכנת התקציב.

ראש העיר חיים ביבס שיבח את עבודתו של המבקר, הצפוי לסיים את שבע שנות כהונתו בעוד מספר חודשים, והודה לו על השינויים הרבים והשיפורים שבצע במשרדו ובמערך הביקורת של מדינת ישראל בשנים האחרונות. בדומה לאורחים בכירים שביקרו בעיר, העניק ראש העיר מזכרת של חנוכייה המסמלת את מיקומה של העיר בחבל המכבים ההיסטורי.

המבקר לינדנשטראוס מצדו הודה לראש העיר על האירוח החם וההזדמנות לבקר במודיעין, מכבים-רעות ואמר: "באנו לעיר למטרת ביקור ולמידה ולא לצורך ביקורת. הביקורת במדינת ישראל הפכה בשנים האחרונות לחדה הרבה יותר מבעבר, אנו למדים על כך בתקשורת, ורואים זאת במקרים רבים ואין צורך לפרט.

בשונה מבעבר, נציגי משרד המבקר אינם נמצאים רק בערים הגדולות, אלא גם בערים הבינוניות ובמקומות הקטנים על מנת לקרב את האנשים הממונים על תלונות הציבור אל הציבור עצמו". לאחר פגישת העבודה סיירו מבקר המדינה וראש העיר בפארק ענבה, הפארק הטכנולוגי ומרכז עינב, בבית הכנסת האמריקאי בשכונת מוריה ובתצפית על העיר מגבעת שרון.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות