חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בלב העיר: חרדי קילל וירק על ילדה בת 12

 

זה היה רק ענין של זמן. בלב שדרות יצחק רבין, בדרכה מבית הספר לביתה, חטפה תלמידת בי"ס "ניצנים" קללות ויריקות מנהג חולף חרדי כשכל חטאה שהלכה עם 3 בנים חבריה לכיתה.  

 

אפשר להמשיך ולטמון את הראש בחול ולהמשיך להאמין שכאן זה לא מודיעין עלית ולא רמת בית שמש. אבל כמו בסיפור שהמשכו לפחות ידוע מראש, מבול האורחים שמגיעים לפארק ענאבה מהישובים החרדים בסביבה, היה חייב יום אחד לשלוף  את ניצני הכיעור הראשונים החוצה, והכל ממש בלב שדרות יצחק רבין הסמוך לפארק.

צהרי יום שישי האחרון. השעה 12.00 ומשער בי"ס "ניצנים" יצאה קבוצת תלמידים בדרך חזרה מהלימודים לביתם. הקבוצה מנתה על דרך המקרה 3 בנים ונ. תלמידת כיתתם של הבנים. הקבוצה ניצבה על המדרכה ליד מעבר החצייה, ממתינה לרכב מסוג ואן שיעבור כדי שיוכלו לחצות את הכביש.

מנגד אותו רכב עמוס במשפחתו של חרד שהגיע ליצחק רבין וכנראה טעה בדרכו  המשיך לכיוון המינימרקט ופנה שמאלה כשהוא מאותת שבכוונתו לעשות פרסה ולשוב לחשמונאים.

 באותה עת כאמור עמדו נ. וחבריה לכיתה בהמתנה שהרכב יעבור ומשהאט ועצר היה להם ברור שהנהג החליט לתת להם זכות קדימה. אלא שכאן חיכתה לתלמידים הפתעה. הנהג החרדי נעצר על מעבר החצייה ממש, פתח את חלון הרכב, פנה לנ. שעמדה ממש קרובה אליו והחל לפצוח לעברה במטח קללות ונאצות : "גויה, שיקצ’ה", כשלקינוח ירק לעברה פעמים אחדות.

במכתב ששלח האב א.מ. תושב בוכמן (המכתב חתום בשם וטלפון אך לבקשתו הפרטים לא יחשפו)  ואשר הגיע למערכת הוא מוסיף: "ע"פ שיחתנו עימה בתי תיארה את הנהג כאדם בן 30 עד 40, דתי עם שיער ראש מגולח ופאות ארוכות, ללא זקן. על הוואן בצבע בורדו היה שלט למכירה. בשל ההלם לא ניסתה לרשום את מספר הרכב"

נ. כולה נרעשת והמומה, רצה הביתה והתקשרה להוריה שהיו בעבודה וסיפרה להם כולה רועדת על החוויה הקשה שחוותה אך דקות קודם לכן. ההורים ניסו  להרגיעה ומיהרו לבית.

"זה פשוט לא יאמן" אומר האב לכותב שורות אלו, "אנחנו עוד המומים. איך הגענו שדבר כזה יקרה בלב העיר ועוד מול ילדה שכל חטאה היה שהלכה הביתה עם בני כיתתה. אני מאוד מקווה שהיא תתגבר ותתמודד עם הטראומה, אבל זה לא יהיה פשוט, היא לא היתה מוכנה לדבר מעין זה ואנחנו לבטח לא חשבנו שזה יקרה כאן ליד הבית. אין לי כוונה להתלונן במשטרה כי זה לא יתן כלום, אבל ברצוני שהורים אחרים יקראו את מה שקרה ויכינו את ילדיהם לאפשרות מעין זו. כי אם זה קרה פעם אחת, אין שום בטחון שזה לא יקרה שוב ואולי עם תוצאות קשות יותר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות