חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חילופים בתפקיד יו”ר דירקטוריון תאגיד ”מי מודיעין”

 

בישיבת דירקטוריון התאגיד שהתקיימה אתמול בערב, הודיע יו"ר הדירקטוריון ,עופר גלנץ, על סיום תפקידו. לתפקיד היו"ר נבחר חבר המועצה יצחקי חן.    

 

  

גלנץ, שכיהן בתפקיד יו"ר דירקטוריון התאגיד במשך כשלש וחצי שנים, הודיע לחברי הדירקטוריון כי התכוון להמשיך בהליכים להארכת כהונתו, אך קיבל משרה חדשה הדורשת ממנו השקעת זמן רב, ולכן הוא מסיים את תפקידו בדירקטוריון.

ראש העיר חיים ביבס, שהגיע לישיבה באופן מיוחד, הודה למר גלנץ על פועלו, והדגיש כי גלנץ הוביל את תאגיד "מי מודיעין" לתהליכי שינוי חשובים ביותר: "רשות המים קבעה באופן לא הגיוני, כי בין תאגיד המים לעירייה צריך להיות ניגוד אינטרסים. הדבר לא היה נכון מבחינתי, ובתמיכה מלאה של עופר, פעלתי לשילוב הנדרש בין התאגיד לבין העירייה, המחזיקה ב- 100% ממניות התאגיד.

במקביל, עופר וחברי הדירקטוריון הובילו את התאגיד לשינוי משמעותי בדרכי עבודתו, וכיום אנו רואים ארגון שפועל למען העיר ולמען התושבים". ראש העיר אמר כי  מעבר לתרומה של גלנץ לעיר בכהונתו כחבר מועצה ומחזיק תיק החינוך, הוא תרם לעיר תרומה משמעותית בתפקידו כיו"ר  "מי מודיעין".

היו"ר הנכנס, חבר המועצה יצחקי חן, תא"ל במילואים בוגר תואר שני במינהל וחינוך,  לשעבר מנכ"ל המרכז הישראלי לניהול, כיום איש עסקים פרטי, הודה לקודמו בתפקיד ודיבר על האתגר בהובלת התאגיד: "תאגיד המים הוא גוף מרכזי בעיר, גם במובן שהוא עוסק באספקת מים, שהם בסיס חיוני לחיים, וגם בתחום התקציבי. מדובר בגוף גדול שיש לנהלו במינהל תקין ותקציב נכון, תוך מתן שירותים לתושבים. המשימה אינה פשוטה, וחשובשיהיה דירקטוריון פעיל שנותן כיוון והכוונה. אני בטוח כי כולנו יחד נמשיך ונקדם את התאגיד".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות