חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

72% בעד הגבלת כניסת חרדים לפארק ענאבה

 

סקר mcity קובע : ל- 28% מתושבי מודיעין לא מפריעה כלל כניסת חרדים לפארק ענאבה ואולם הרוב 72% נחלקים בין הגבלה בחגים וחופשות לבין בכל ימות השנה.

 

בסקר שערך השבוע אתר mcity נמצא נתון מפתיע, 28% מהמשיבים לסקר אינם מתנגדים לכניסת החרדים לפארק ענאבה, סוגיה שנמצאת החדשות המקומיות של מודיעין מס’ שבועות וטרם באה לסיומה.

לעומת זאת שאר המשיבים נחלקו שווה בשווה בתשובתם, 36% בעד להגביל את כניסתם של החרדים בימי חופשות  וחגים ו 36% מתנגדים לנוכחותם משך כל ימות השנה.

הנושא עלה על סדר היום כבר בתחילת ימי החופש הגדול כשתושבים התלוננו כי הפארק מתמלא מידי יום בשעות אחה"צ בחרדים המגיעים מקרוב ורחוק עד שהם עצמם לא מצאו פיסת דשא מוצלת ושבו לביתם. ואולם אלו היו הטענות הקלות יותר כי עם בעיית המקום הגיעו סיפורים של תושבים שהעידו על הערות שקיבלו מחרדים בפארק על לבוש לא צנוע. זכורה גם הורדתה של אישה מהבמה בפארק בחול המועד פסח.

ואז הגיע הראיון שנתן ראש עיריית מודיעין עלית ל"יתד נאמן" ובו הצהיר שהאתר האכיאולוגי שנמצא בעיר יפוקח ע"י העיריה כך שתמנע כניסת חילוניים שלא יעמדו בתנאי לבוש מחמירים. ראש העירית מודיעין חיים ביבס שרגז על הדברים מיהר להודיע בתגובה כי יפעל להגבלת כניסתם של חרדים וכן לגביית דמי חנייה לבאים לפארק. הפרשה טרם נסתיימה ורק בחול המועד סוכות נוכל לדעת עד כמה הן ביבס והן גוטרמן נחושים בדעתם ולאן הסיפור הזה יוביל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות