חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

”זה נראה כמו טיל של כיפת ברזל”

 

אתמול, יום חמישי, סמוך לשעה 13:30, הבחינו תושבים במרכז מודיעין בחפץ לא מזוהה נע במהירות בשמי העיר ומותיר אחריו שובל לבן. למרות שהחפץ נראה כמו טיל, בדובר צה"ל הכחישו שמדובר בטיל של מערכת כיפת ברזל  

 

ביום חמישי סמוך לשעה 13:30 בצהריים הבחינו תושבים במרכז מודיעין בשובל של עשן בשמי העיר שמגיע מכיוון האדמה וממשיך להיתמר בשמיים מאחורי חפץ לא מזוהה שנע במהירות גבוהה. ילדים מכיתה ב’ בבית הספר היובל, ששיחקו באותו זמן במגרש הכדורגל של בית הספר, הפנו את תשומת ליבו של אחד המבוגרים שנכח במקום.

התושב המבוגר טוען: "אחד הילדים אמר לי שיש טיל בשמיים. חשבתי שהוא צוחק עלי, אבל כשהסתכלתי למעלה ראיתי חפץ נע במהירות עצומה ומותיר אחריו שובל עשן לבן בגובה רב. זה היה נראה ממש כמו אחד הטילים שיורה מערכת כיפת ברזל, שראיתי באותו יום בשידורים רבים בטלוויזיה. אחרי כמה דקות החפץ עשה פנייה שמאלה בשמיים ונעלם, כשהוא מותיר מאחוריו שובל עשן שסימן את מסלול מעופו".

דקות ספורות לאחר מכן נצפה בשמיים מטוס נוסעים, שהגיע מהכיוון ההפוך לכיוון שממנו הגיע הטיל, מה שגרם לכל מי שצפה בחפץ המעופף שטס לפני כן להבין שממש לא היה מדובר במטוס.

כמה שעות מאוחר יותר כבר דיווחו כלי התקשורת הארציים על טיל שהגיע מעזה ונחת בשטח פתוח באזור ראשון לציון, ובשעות הערב כבר דיברה כל המדינה על שני טילים שהגיעו לאזור תל אביב.

אבל השאלה הגדולה שנשאלת היא האם ייתכן שטיל כיפת ברזל טס בשמי מודיעין ביום חמישי סמוך לשעה 13:30 בצהריים? בדובר צה"ל הפנו את כותב שורות אלו לחמ"ל של דובר צה"ל, ושם הכחישו כי קיימת פעילות כלשהי של כיפת ברזל באזור מודיעין. מה שבטוח זה שכל מי שצפה בחפץ המעופף במהירות בשמי עיר העתיד לא יכול לחשוב שזה היה דבר אחר מלבד טיל או חפץ אחר שטס במהירות דומה. מטוס זה בטוח לא היה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות