חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

תושבי מודיעין מתגייסים למען המשפחה בקרית מלאכי

 

הגראד הרס את הבית כליל, הבעל נהרג והאם נותרה עם 3 פעוטות . הסיפור כבר ידוע אבל שתי תושבות העיר סברו שאפשר לעשות יותר , אספו תרומות ומבקשות מהתושבים להתגייס צרו קשר: debbydanino@gmail.com      

 

בקצב המסחרר של נפילות הגראדים והסקאדים הסיפור הטראגי של הגראד שפגע בבנין בקרית מלאכי, הרג 3 והותיר אם ל -3  חסרת כל נראה כבר ישן, אבל יש במודיעין מי שסברו שלא די בלהצטער והחליטו לעשות מעשה.

דבי דנינו ומירב מזלתרים 2 תושבות העיר נטלו יוזמה, פנו לרב של קרית מלאכי וביקשו לדעת האם ואיך אפשר לעזור לאם שנותרה להתמודד לבד עם תינוק בן 10 חודשים ותאומים בני 11 . הרב המקומי שמארח את  האם וילדיה לימי השבעה, סיפר להם שהמצב באמת קשה וכל עזרה תתקבל בברכה ובתודה.

אז ראשית מעשה, פנו השתיים לרשתות מזון ביניהם הסופרפארם בשמשוני שתרם 3 ארגזים עמוסים כל מה שתינוק זקוק וכן לגורמים נוספים. בסוף השבוע אמורה לצאת ממודיעין לבית הרב משאית  שתישא עימה כל מה שתושבי העיר יועלו לסייע.

לפיכך מבקשות דבי ומירב לפנות לציבור בעיר להתגייס ולתרום כל מה שניתן וזה אומר: דברי מזון, טיטולים, מצעים, משחקים וצעצועים, חטיפים ובעצם כל מה שמשפחה במצבה של המשפחה חסרת הכל זקוקה.

נקודת האיסוף הינה בשמשוני ולמבקשים לסייע ניתן לפנות במייל debbydanino@gmail.com  וייצרו עמכם קשר מיידית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות