חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מנהלת אזורי התעסוקה והמלאכה של העיר יוצאת לדרך

 

לתפקיד יו"ר המנהלת (ללא שכר) מונה תא"ל במיל’ אבישי לוי, תושב רעות מזה 12 שנים, נשוי ואב לשלושה ילדים. לוי שירת במשך 28 שנים בחיל האוויר כטייס קרב ומילא תפקידי פיקוד שונים בחיל במפקד טייסת ומפקד בסיס חיל האוויר רמון.

 

הנהלת העירייה אישרה בישיבתה האחרונה את הקמתה של מנהלת אזורי התעסוקה והמלאכה של מודיעין מכבים רעות. המנהלת תפעל באופן עצמאי ותעבוד בשיתוף פעולה מלא והדוק עם גופי הרשות השונים תוך מטרה לשפר ולייעל את העבודה על מנת ליצור איזון ואופטימיזציה בין דרישות הרשות לרצונות וצרכי הדיירים. מטרת המנהלת היא להוות "One Stop Shop" עבור הדיירים: החוליה המקשרת בין דיירי המרכזים לבין נציגי הרשות מתוך כוונה להקל על שני הצדדים בהשגת המטרות בצורה הנוחה והנכונה ביותר תוך צמצום ושמירת משאבים של הצדדים.

המנהלת תהיה למעשה הגוף המקצועי, מנהל ומארגן שיפעל להפיכת הפארק הטכנולוגי ומרכז עינב למרכזים מובילים בתחומי העסקים, המסחר, תעשייה מתקדמת וטכנולוגיה חדשנית. המנהלת תפעל בכפיפות לראש העיר חיים ביבס ובתאום עם מחזיק תיק פיתוח אזורי התעסוקה והמלאכה, חבר המועצה שלום דהאן.

תחומי האחריות של המנהלת יכללו בין השאר את הבקרה והפיקוח אחר הנחיות התכנון בשיתוף עם אגף ההנדסה ומהנדס העיר, פיתוח תשתיות ושטחים ציבוריים, הקמת מערך חניה ותפעולו, יזמות מקומית לרווחת הדיירים, אחזקה ותחזוקה של תשתיות, ניקיון ותברואה בשטחים הציבוריים, בנית מערך היסעים מוסדר וכן אחזקה שוטפת כגון שילוט וריהוט, תאורת רחוב, אבטחה וגינון שטחים ציבוריים.

לתפקיד יו"ר המנהלת (ללא שכר) מונה תא"ל במיל’ אבישי לוי, תושב רעות מזה 12 שנים, נשוי ואב לשלושה ילדים. לוי שירת במשך 28 שנים בחיל האוויר כטייס קרב ומילא תפקידי פיקוד שונים בחיל במפקד טייסת ומפקד בסיס חיל האוויר רמון. בתפקידו האחרון שמש כראש להק המודיעין של חיל האוויר והשתחרר משירות צבאי בשנת 2010.

כיום לוי הוא בעלים של חברת יעוץ מקצועית לתעשיות ביטחוניות בארץ ובחו"ל, יועץ לפיתוח עסקי ושיווקי של תעשיות טכנולוגיה ובעל קשרים רבים בחברות שונות במשק. במנהלת יכהנו גם שתי נציגות עירייה: סמנכ"לית העירייה מיכל ענבר-פרפרי וסגנית מהנדס העיר מירב אדמור. בהמשך יצורפו שני נציגים נוספים מבין החברות הפועלות באזורי התעסוקה והמלאכה כיום. את הקמת המנהלת מוביל סמנכ"ל החברה הכלכלית הממונה על שיווק ופיתוח הפארק הטכנולוגי רון ברזני.

בחודש ינואר הקרוב צפוי להסתיים מכרז מנהל מקרקעי ישראל של תשעה מגרשים בפארק הטכנולוגי ושלושה מגרשים במרכז עינב שהוצאו לשיווק לאחרונה. כיום יש לא פחות מ-13 פרויקטים ומבנים הנמצאים בשלבים שונים של תהליכי תכנון ובנייה בפארק הטכנולוגי.

במרכז עינב , הדגש ניתן כעת על השלמת הבנייה, כאשר לא פחות מ-30 מבנים ופרויקטים שונים נמצאים בתהליכי תכנון ובנייה שונים. במקביל מקדמת החברה הכלכלית, יחד עם העירייה ומנהל מקרקעי ישראל את עבודות השלמת הפיתוח של שטחי הציבור והתשתיות של מרכז עינב הצפויות להסתיים תוך מספר חודשים.

במסגרת הפעולות לשיווק הפארק והבאת חברות ויזמים חדשים לעיר נערך לפני כחודשיים כנס יזמים מוצלח בו השתתפו למעלה מ-50 נציגים של חברות שונות המתעניינות במעבר לעיר. הנציגים הגיעו לאולם עינן שם קיבלו סקירה כללית על העיר מראש העיר חיים ביבס ומחזיק תיק קידום אזורי התעסוקה והמלאכה, חבר המועצה שלום דהאן וכן סקירה מקצועית על המגרשים המיועדים באזורי התעסוקה והמלאכה מרון ברזני ואנשי אגף ההנדסה בעירייה.

ראש העיר חיים ביבס ציין בישיבת ההנהלה כי "למנהלת החדשה תפקיד משמעותי בקידום ופיתוח אזורי התעסוקה והמלאכה של העיר. המנהלת תדאג למועד שיווק המגרשים והפיתוח הסביבתי, יצירת תמהיל עסקים נכון המאזן בין משרדים, חברות טכנולוגיות, מרכזי ניהול לוגיסטיים ואזורי מסחר ותלווה יזמים וחברות המשתתפות בהליך המכרז, משלב שיווק הקרקע

ועד כניסתן לעיר. הקמת המנהלת היא צעד נוסף בהמשך תהליך הצמיחה של הפארק הטכנולוגי והבאת חברות ויזמים נוספים לעיר. בארבע השנים האחרונות שווקו מגרשים בפארק בהיקף של כחצי מיליארד שקלים וזה מתווסף לעבודות פיתוח ותשתית בהיקף של 400 מיליון שקלים שאנו מבצעים במקום בימים אלה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות