חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בר מצווה עירוני בכותל המערבי

 

עשרות אלפי דברי דואר תקועים בליגד. ספקטור פנה לשר התקשורת, בינתיים מופעלת ’דוארית’ על גבי משאית בחנייה במרכז המסחרי ברעות. 4 אשנבי דואר בלבד משרתים 100 אלף איש. שירותי דואר בישראל של המילניום השלישי

 

היום נכנסת שביתת הדואר של הסוכנים העצמאיים ליומה ה- 14. בסוף השבוע שעבר אישר בית המשפט לרשות הדואר להיכנס לסוכנויות המושבתות ולהוציא מהן את כל הדואר שהצטבר בהן וכן ציוד השייך לרשות. צו המניעה שביקשו נציגי השובתים להוציא בבית המשפט בעניין זה נדחה. אלא שב- 9.3, בדיון נוסף שהתקיים בבית המשפט המחוזי בראשותו של השופט המחוזי זפט, הוקפא המצב והשופט המליץ לנציגי המדינה להחזיר את המצב לקדמותו, להיכנס למשא ומתן מסודר עם השובתים ובאם לא יצליחו להגיע להסדר, לסגור שוב את הסניפים בהתראה מסודרת של 60 יום.


לדברי יו"ר ועד הסוכנים העצמאיים, בני כהן, שמפעיל גם את הסניף שבמרכז רעות: "אנחנו היינו מוכנים להענות להצעה באופן מיידי, נציגי המדינה, מאידך בקשו זמן לחשוב". ביום ראשון השבוע הקפיא בית המשפט את הצו אותו הוציא שבוע קודם ובכך הוסר ההיתר להוצאת הציוד מהסוכנויות השובתות. הצו הוקפא "עד לקבלת החלטה של הצדדים בתוך יומיים". היום (14.3) לא ניתנה החלטה על ידי השופט זפט. החלטתו אמורה להינתן מחר (רביעי 15.3.)


תמונת המצב כיום היא שבכל מרחב מודיעים, שכולל את העיר מודיעין, מכבים-רעות, ומודיעין עילית, ניתנים שרותי דואר בארבעה אשנבים בלבד (!) כולם מרוכזים בסניף הדואר היחיד שפועל באזור במרכז מרל’’ז. אתמול, החלה רשות הדואר להפעיל ניידת דואר, דוארית, שנמצאת ברחבת החנייה שבמרכז המסחרי ברעות. בדוארית ניתן לקבל שירותי חלוקת דואר וכן לשלוח מכתבים מבויילים. עם זאת, אלפי מכתבים ודברי דואר תקועים עדיין במרכז החלוקה המרחבי שבליגד סנטר. הדואר מחולק כיום ברעות ובמכבים בחלקו הקטן ישירות לבתים על ידי דוור בודד ובחלקו באמצעות הדוארית.


מנתונים שנמסרו ל-MCITY עולה כי ממוצע הדואר שמגיע למכבים ורעות עומד בשגרה על כ- 20 עד 30 שקים ביום. בהודעה שהועברה השבוע על ידי דוברות העירייה נמסר כי ראש העיר ספקטור, פנה השבוע לשר התקשורת הירשזון בבקשה להתערבותו בסיום השביתה. על פי אותה הודעה סוכם כי בשבוע הבא תתקיים פגישה עם מנכ"ל המשרד לבחינת הדרכים לסיוע בנושא. לדברי בני כהן, אם יפסוק בית המשפט מחר באופן שיחייב את המדינה לפתוח מחדש את הסניפים, ניתן יהיה לתפעל את הסניף שברעות בתוך כשעתיים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות