חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אורבך על בנט

 

’כה אמר אורי אורבך שלנו על בנט: "הוא הנסיך של הציונות הדתית, צריך לתת לו נשיקה’’

 

בנאום הומוריסטי ומליצי פתח ח’’כ אורי אורבך את פעילותו בכנסת ה-19 כשהוא מפרגן ליו’’ר הרשימה, נפתלי בנט:’’אני שמח שמצאנו את נפתלי בנט, כולנו ביחד, שהוא הנסיך שהעיר את היפהפייה הנרדמת, שנתן לה, עם חברים טובים, את נשיקת החיים שהעירה אותנו פוליטית, את היפהפייה הגדולה הזאת שתועיל לכלל המדינה" תשמעו את חבר הכנסת ממודיעין מה הוא חושב על בנט.

אני שמח שמצאנו את נפתלי בנט, כולנו ביחד, שהוא הנסיך שהעיר את היפהפייה הנרדמת,שנתן לה, עם חברים טובים, את נשיקת החיים שהעירה אותנו פוליטית, את היפהפייה הגדולה הזאת שתועיל לכלל המדינה. אני רוצה לברך אותך, נפתלי, ידידינו, שתמשיך להעיר את היפהפייה. היא כבר התעוררה, אבל עכשיו היא צריכה לעשות משהו עם היופי שלה, עם היכולות שלה, בזכות היכולות שלך והכישרון והמאמץ והחברים והסיעה הגדולה,12 חברים, כמו בימים הטובים כשהיינו עוד ערים, נרוץ ונשיג ונרדוף ונחלק שלל.

נפתלי, אתה יודע, מסמל את הריצה, נפתלי איילה שלוחה. אז אתה תרוץ בראשנו וכולנו ביחד נשיג את כל המטרות הגדולות שדיברת עליהן וגם מטרות אחרות, כדי להיות שוב כוח מרכזי במדינת ישראל, כוח שמגשר את כולם.

אבל כשאנחנו, הציונות הדתית בראשותך, נגשר את כולם, לא נהיה עוד הגשר רק במובן הזה שכולם דורכים עליו אלא גשר במובן הזה שכולם מתחברים אליו. בהצלחה נפתלי וברכות לפתיחת עבודתך כיושב ראש הציונות הדתית הפוליטית במדינת ישראל. "

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות