חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בישיבה פורים התארך לשבועיים

 

תושב העיר שנחרד לשמע קריאת מואזין נחרד עוד יותר כשהבין היא הגיעה מהישיבה. ופורים עוד שבועיים

 

בגני הילדים כבר הורגלנו שאת מסיבות סוף השנה מתחילים אי שם בשליש השלישי. בל"ג בעומר הבנו כבר שאת העצים אוספים בפורים ואת המדורות מתחילים טיפה אחרי המימונה ואת מסיבות פורים שמחנו להתחיל שבוע לפני שהמן חוטף באבי אביו.

זה בסקטור הממלכתי אבל מהישיבה התיכונית הכל מצפים שאת המגילה יקראו בערב פורים ואת כל המרבה ביין זה משובח מקסימום יום קודם. אבל בישיבה התיכונית בעיר הפתיעו בגדול ויותר נכון לאמר אף החרידו את איציק נאמן תושב העיר. שבועיים וחצי לפני פורים, השעה 7.30 בבוקר ואיציק התושב שגר קצת רחוק מהמואזין של הכפרים  הערבים, קפץ מיטתו לשמו קריאות אללה אואכבר שבקעו ממש מול חלונו

מבט קצר בחלון הבית הבהיר לו שקולות המואזין יצאו דוקא מהישיבה התיכונית הסמוכה: "חשבתי שאני בסרט" כתב איציק התושב לדינה מהעיריה האמונה על הטיפול בפניות הציבור. איציק פנה למוקד 106 וזה לא הועיל. אז הוא שלח לנו מייל דחוף.  במקביל דרש המתלונן במכתב ששלח לממונה על פניות הציבור בעיריה לכנס ישיבה מיוחדת של מועצת העיר ולא, יפנה  למשטרה ולבית המשפט.  לדבריו זו לא הפעם הראשונה שיש משטח הישיבה הפרעות גם לתושבים וגם לתלמידי בי"ס "רעות" הסמוך.

בעיריה קיבלו את השאלה והתשובה אכן קשורה היתה לפורים הרחוק: "בדומה לנעשה בכל שנה בראש חודש אדר קיימו תלמידי בית הספר פעילות הומוריסטית בבוקר יום שני כאשר הפכו את בית הספר לכפר. בין השאר השמיעו התלמידים שירים בערבית בלבד. עם קבלת התלונה במוקד העירוני הגיע לבית הספר מפקח עירוני שהורה לבית הספר להנמיך את גובה המוסיקה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות