חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יו”ר סיעת ”יש עתיד” בעיר העתיד

 

יו"ר סיעת "יש עתיד" ח"כ עופר שלח הגיע לביקור העיר העתיד במשימתו לסייע בפתרון בעיות במישור המקומי

 

עופר שלי יו"ר סיעת "יש עתיד" בוודאי נתקל בענוי "עיר העתיד" שהודבק בצדק או שלא לעיר מודיעין, ובכל זאת אולי משחק המילים המשעשע הנ"ל בשילוב מעמדו של עופר שלח היום, אולי יעזרו לקדם את מודיעין ולו במעט כד שתצדיק את סיסמת המיתוג שלה.

איך יעזור? השבוע התקיים ביקור של עופר שלח במטה "יש עתיד " בעיר מודיעין מכבים רעות . במהלך הביקור סייר ח"כ שלח עם יו"ר מטה יש עתיד שחר מי-און בהדרכת מנכ"ל החכ"ל דורון ברק, מנהל עמותת סחלבים נתי בר-נתן , פעילי יש עתיד וגורמים נוספים במספר אתרים בעיר.

חבר הכנסת התרשם מהמבנה החדש המשותף לעמותת סחלבים (מתנ"ס מודיעין ) ובית אקים לילדים עם צרכים מיוחדים שנמצא בשלבים מתקדמים של בניה, בהמשך ביקרו באתר הגדול בארץ הסקיטפארק וממרכז הספורט העירוני. בהמשך התקיימה פגישת הכרות במשרדו של ראש העיר חיים ביבס בו הציג מצגת על העיר.

את הביקור חתם מפגש עם כ-60 פעילי יש עתיד במודיעין-מכבים-רעות והסביבה שהתקיים בביתו של מי-און. במפגש הציג ח"כ שלח את העשייה הפרלמנטרית, התכניות לפעילות מקומית וסקר בהרחבה את הפעילות להגדלת השוויון בנטל. התקיים דיון עם הפעילים לגבי אופי יישום השוויון בנטל אשר ח"כ שלח מרכזו בכנסת.

המפגש היה יריית הפתיחה לפעילות המקומית של יש עתיד. המטה המקומי ימשיך לפעול כדי לקרב בין הציבור וצרכיו לנבחריו, ולקדם נושאים מקומיים וארציים. ח"כ עופר שלח וח"כ רות קלדרון מונו מטעם הסיעה לסייע למטה המקומי בפעילות על מנת לקדם שינויים נדרשים ולפתור בעיות ברמה המקומית והם יגיעו לפעילויות מקומיות נוספות בהמשך.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות