חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הילד שנפל מקומה 6 נפטר מפצעיו

 

נסיונות הרופאים להציל את חייו של הילד בן ה-7 שנפל ביום שלישי האחרון מחלון בית המשפחה שבקומה השישית לא צלח. יומיים לאחר מכן נפטר מפצעיו. במשטרה חוקרים את נסיבות האירוע הטראגי. בהלוויתו שנערכה ביום שישי היו מראות קורעי לב.

 

ביום ג’ שעבר בשעה 16.00 בקירוב התקבלה בתחנת המשטרה בעיר הודעה על אירוע של נפילת ילד מחלון הקומה השישית של בית הוריו בעמק האלה. למקום הוזעקו כוחות הצלה וניידת סיור שמצאו את הילד בגינת קומה א’ של הבניין. בעוד הילד מטופל ע"י צוות מד"א שהוזעק למקום, הגיעה אמו של הילד כולה נרעשת ולשוטרים מסרה כי השאירה את ילדה לכמה דקות והלכה להביא את הבת הקטנה מהגן. יותר מכך בשל מצבה הנפשי הקשה של האם לא היה ניתן לתחקר יותר מכך.

ילד המתגורר בבנין סיפר לשוטרים כי היה בבית הוריו כששמע קול חבטה עזה, ומשיצא לראות מה מקור החבטה, הבחין בילד שוכב על גבו בגינה. הילד הזעיק את האם שהתקשרה למד"א.

בבדיקה שהשוטרים ערכו נמצאו סימנים על אדן חלון המטבח, סימנים שהעידו שאכן זהו המקום ממנו נפל הילד. הוא הוהבל לבית החולים תל השומר והוכנס לחדר הניתוח אך כאמור כעבור 48 שעות של ניסיונות החייאה וייצוב, נפטר הילד על שולחן הניתוחים.

למחרת, יום ו’ נערכה הלוויתו של הילד, הלוויה בה השתתפו רבים ונראו בה מחזות קשים וקורעי לב.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות