חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בא לעיריה סגן גזבר חדש

 

רן איזנברג, ששימש עד לאחרונה ראש תחום תקציבים במשרד הפנים נבחר השבוע לתפקיד סגן גזבר העירייה והממונה על ההכנסות של עיריית מודיעין.

 

איזנברג, תושב ירושלים, שיכנס לתפקידו בשבועות הקרובים הוא בעל תואר ראשון בכלכלה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה ובעל תואר שני במדיניות ציבורית ותכנון עירוני.

ב-13 השנים האחרונות עבד איזנברג במשרד הפנים בתפקידים שונים ובהם כאמור ראש תחום תקציבים, יועץ מנכ"ל משרד הפנים, יועץ סגנית שר הפנים והממונה על תקציבים במינהל לתקצוב ופיתוח.

סגן הגזבר החדש יהיה אחראי בין היתר על הכנת צו הארנונה השנתי, פיקוח בקרת ספרי החשבונות, ריכוז נושא הספקים השונים ויסייע בהכנת תקציב שנתי ורב שנתי. מינויו של איזנברג מגיע כשלושה חודשים לאחר מינויו של רם סידיס לגזבר העירייה כחלק מרה-ארגון שעובר תחום המנהל, הכספים והגזברות בעירייה.

בשנים האחרונות גדל באופן משמעותי היקף פעילותה התקציבי של עיריית מודיעין מכבים רעות. בתחילת הקדנציה, עמד תקציב העירייה בשנת 2009 על 315 מיליון שקלים. תקציב העירייה שאושר לאחרונה לשנת 2013 עומד על 429 מיליון שקלים- גידול משמעותי של 36.1%. לכך יש להוסיף את תקציבי הפיתוח במסגרת התקציבים הבלתי רגילים לפרויקטים הנבנים ברחבי העיר:

בשנת 2009 עמד תקציב הפיתוח על 100 מיליון שקלים, שנה לאחר מכן עמד על 145 מיליון שקלים ובשנת 2011 צמח ל-151 מיליון שקלים. שיא עבודות הפיתוח בעיר היה בשנת 2012 עם תקציב פיתוח של 180 מיליון שקלים ובשנת 2013 התווספו 103 מיליון שקלים נוספים. סה"כ הושקעו בעיר בתקציבי פיתוח ופרויקטים נוספים סכום חסר תקדים של מיליארד שקלים.  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות