חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מודיעין קטנה עליהם

 

85.000 תושבים לא כולל הפריפריה לא הספיקו לפלאפון וסלקום כדי להשאיר את מרכזי השרות שלהם בעיר. עכשיו ינסה הסגן בתואר בן סעדון להחזיר אותם. הסיכויים, לא משהו.

 

מרכז השרות של חברת סלקום היה בישפרו וזה של פלאפון בקניון. אז אם את פלאפון אפשר עוד להבין עם מחירי השכירות המרקיעים של עזריאלי, את סלקום קצת פחות.

אז מה גרם לשני הטייקונים (עוד מעט לשעבר) לעזוב את עיר העתיד אחרי שכבר תקעו יתדות, התשובה נמצאת בשילוב הצרפתי מרוקאי בבדיחה הלא ידועה, "לעזאזל הכסף, העיקר הכסף"

לפני שנה שנתיים גם בשתי החברות הוותיקות הנ"ל לא חשבו שיום הזה יגיע אבל הוא בא. השר המשיח שבינתיים פרש מהליכוד הוריד אותם לברכיים ואת המחירים עד לסף הבלתי אפשרי וזה קרה. לפני 3-4 חודשים קיבלו סלקום והמתחרה שלה את הצימידן, והלכו לחיק הבטוח של הערים הגדולות.

שעות ניסיתי בעזרתו של גוגל ומרכזניות שתי החברות למצוא דובר או דוברת שיתנדבו לאמר לי לפחות את המייל שלהם, אבל אפילו גוגל הגדול הצליח מקסימום להריץ אותי לדוברים הקודמים וטלפון למעט הכוכביות ללא הפסקה הכל נאדה. את כבודה של חברת סלקום הצילה המוקדנית שהתנדבה להודיע לי "בשם החברה" ש"שמע.. פשוט לא השתלם". וזה כל הסיפור.

במודיעין בה אנו רגילים להתלונן על משרד הפנים שאיננו ועל סניף דואר מרכזי שאיננו ועל בית משפט שאולי לא יהיה, איש לא השמיע ולו איווחה חלושה של מחאה והכל עברו לסדר היום או ליתר דיוק לבירה ולגוש דן.

השבוע החליט סגן ראש העיר בתואר אילן בם סעדון כי הגיע הזמן לעשות משהו להחזיר את הטייקונים  הסוררים וזאת לדבריו בשל מבול הפניות של תושבים שהתלוננו בפניו על הצורך לנסוע מחוץ לעיר על כל כשל של סים או מסך שדהה.

אז בן סעדון חשב ועשה והשבוע שיגר למנהלי החברות מכתב בזו הלשון: "מודיעין-מכבים-רעות הינה עיר המונה כיום כ 85,000 תושבים. מרבית תושבי העיר מחזיקים לפחות מכשיר סלולארי אחד וכיום, לאחר שבחרתם לסגור את מרכז השירות שהיה בעיר, נאלצים התושבים לכתת רגליהם לישובים אחרים על מנת לקבל שירות אפילו לתיקון קל שבקלים.

לכולנו ברור כי אין כיום חברה או בית עסק המכבד את עצמו שאינו מתגאה באמנת שירות המנוסחת בקפידה והאומרת בעצם דבר אחד בלבד: אנחנו כאן כדי לשרת אותך, הלקוח, ואליך נשואות עינינו וכל מטרתנו היא לגרום לך להיות מרוצה. מה קורה בפועל? האם יש לכם אמנה כזו ? ככל הנראה שלא, אחרת אין לי הסבר לזלזול הזה בתושבי העיר מודיעין-מכבים-רעות".

אז סגן ראש העיר בתואר ימתין ועימו כולנו בתקווה קלושה לקבל ולו רבע קריאת כיוון חיובית ואילו את תגובת הדוברים הסודיים אם ישנם כאלה אולי נקבל רק כשהם כשיקראו שורות אלו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות