חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

22 תלמידים זכו בתחרות הציורים של תאגיד ”מי מודיעין”

 

כ-100 איש, מתוכם 22 תלמידים מאושרים, עם בני משפחתם ומוריהם, גדשו את הרחבה, בטקס תודה והוקרה שערך מנכ"ל התאגיד, משה אשכנזי, לתלמידים שזכו בתחרות הציורים של התאגיד

 

רחבת שירות הלקוחות של תאגיד "מי מודיעין" לא ידעה כזה עומס מעודה.  כ-100 איש, מתוכם 22 תלמידים מאושרים, עם בני משפחתם ומוריהם, גדשו את הרחבה, בטקס תודה והוקרה שערך מנכ"ל התאגיד, משה אשכנזי, לתלמידים שזכו בתחרות הציורים של התאגיד.

לפני מספר חדשים הציע "מי מודיעין" לבתי הספר היסודיים בעיר להשתתף בתחרות ציורים בנושא "מים". 6 בתי ספר הרימו את הכפפה: עידנים, דורות, נתיב זבולון, משואת נריה, אילן רמון ואבני חן. המורות לאמנות בבתי הספר הנחו את התלמידים במגוון טכניקות ציור במהלך מספר חדשים, והתלמידים הפיקו כ-90 יצירות אמנות יפהפיות.

השיפוט התבצע הן ע"י בתי הספר עם המורות והמנהלות,  והן ע"י מנכ"ל "מי מודיעין" משה אשכנזי. תהליך הבחירה היה קשה מאוד, והמיון בין הציורים השונים היה כמעט בלתי אפשרי, אך לבסוף נעשה. 17 ציורים אותם ציירו 22 תלמידים מוסגרו ונתלו ברחבי משרדי "מי מודיעין".

כאמור, בשבוע שעבר הוזמנו כל התלמידים, הוריהם, המורות לאמנות בבתי הספר שהשתתפו בתחרות והמנהלות, לטקס הענקת תעודות הוקרה ושי לזוכים.

התלמידים הנרגשים תרו במשרדי "מי מודיעין" למציאת התמונה שלהם, והצטלמו ליד הציורים הממוסגרים והתלויים. לאחר מכן קיבלו תעודות הוקרה ושי: זוג כרטיסים לאחת מהצגות הילדים הקרובות בהיכל התרבות העירוני. משה אשכנזי בירך את הילדים, הודה להם על העבודות, וסיפר להם מעט על כניסת "מי מודיעין" לתחום החינוך בעיר השנה. הפעילות החינוכית תתגבר ותתחזק בשנה הבאה, כאשר תכנית "מחויבות אישית- יוזמים ירוק" שמפעיל התאגיד עם החברה להגנת הטבע זו השנה הראשונה, תשתרש בתוך הקהילה.

ברצוננו להודות לכל התלמידים שהשתתפו בתחרות:

מבית ספר נתיב זבולון בניצוחן של המורות שלי ושושי: עמית דוידוביץ ד’3, אביה כהן ד’2, חנניה קורץ- ד’1.

מבית ספר עידנים- בניצוחה של המורה לאמנות אפרת: יואב שטרית, נדב חיאייב ואיתמר רז מ-ד’2.

מבית הספר משואת נריה בניצוחה של המורה מורן: אילון כץ, נדב רובין, יואב בנד, אילן ברוק ומאיר פרידמן מ-ד’1, עדי שם טוב ומאיה סלוביק מ-ד’2.

מבית הספר אילן רמון בניצוחה של המורה יפעת: גל חדד מד’ מטאור, סהר קציר מד’ ארץ.

מבית הספר דורות בניצוחו של המורה מאיר: הילה חזקיה, דניאל קידר ואורי בוחבוט מד’ פינגווין, דניאל ליידרמן מד’ אנפה.

מבית הספר אבני חן בניצוחה של המורה איילת: דור שדיאל, יובל אלפנדרי ואיתמר וינקלר מכיתות ג’.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות