חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יום ללא עישון

 

ביום רביעי הקרוב, (29.5.2013) יתקיים בעיר יום מניעת עישון בהשתתפות מנהל אגף לאכיפת חוק מניעת העישון במקומות ציבוריים, אפי שפר שיצטרף לצוות האכיפה.

 

עיריית מודיעין תקיים השבוע, יום ללא עישון במקומות ציבוריים. כידוע, בשנה האחרונה שונה מעט החוק למניעת עישון במקומות ציבוריים והפך למחמיר יותר עם המעשנים. החוק המעודכן מגביל את המעשנים יותר מאשר בעבר וכעת יש איסור על עישון בבריכות שחיה ובסביבתן, בתחנות אוטובוס, זאת נוסף על האיסורים על עישון במקומות סגורים כמו קניון, בתי קפה שבעבר אפשרו עישון במרפסות או בחלקים החיצוניים הבלתי מקורים והיום הם מוגבלים לאזור מצומצם מאד, אם בכלל.

בעקבות התיקון לחוק תלתה החברה הכלכלית בתיאום מחלקת הפיקוח העירוני שלטים ועליהם הכיתוב "אסור לעשן" ברחבי העיר לרבות בתחנות האוטובוס בעיר.

מנהל מחלקת הפיקוח העירוני, יענקלה לבקוביץ עדכן כי במהלך התקופה האחרונה נרשמו 12 קנסות למעשנים במקומות אסורים. כאשר גובה הקנסות נעו בין 1,000 שקלים קנס למעשן ו- 5,000 שקלים קנס לבעל העסק שאפשר עישון בניגוד לחוק.

לבקוביץ מדגיש כי תושבי העיר על פי רוב שומרים על החוק הזה ומספר הקנסות מסתכם עד כה בבודדים. העירייה מדווחת בקביעות לאגף לאכיפת חוק מניעת העישון במקומות ציבוריים במשרד הבריאות על פעילותה בתחום אכיפת העישון. ביום רביעי הקרוב, (29.5.2013) יתקיים בעיר יום מניעת עישון בהשתתפות מנהל אגף לאכיפת חוק מניעת העישון במקומות ציבוריים, אפי שפר שיצטרף לצוות האכיפה. ביום זה יסיירו מפקחי המחלקה במספר מרכזים ציבוריים ובהם קניון מודיעין, בריכת השחייה העירונית, במרכזי הספורט השונים בעיר (הולמס פלייס, פארק המים ברעות ובמכבים) ובין תחנות האוטובוס.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות