חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חיים ביבס מונה לראש צוות היגוי הליכוד לבחירות המוניציפאליות

 

על כמה מבכירי הליכוד יכול ביבי נתניהו לסמוך... לא הרבה אבל על ראש העיר שלנו הוא כן סומך ואם הוא יעשה מעשה שרון או שיצליח להכניס סדר בליכוד, ראש העיר שלנו מסומן כבר במקום גבוה

 

אתמול בלילה געש מרכז הליכוד, לראשונה אחרי תקופה ארוכה בה נחשבה מרכז  כחי-מת. הכל נלחמו בהכל, אינטריגות וסכינים פוליטיים הסתובבו חופשי וביבי שהבין שבכיריו מהדור העולה הלכו ימינה מידי אפילו לטעמו, ויתר על המאבק לשלוט במרכז הליכוד.

רוב כלי התקשורת עשו מהעניין מטעמים בהדגישם שזהו סופו הפוליטי של נתניהו, אבל מתברר שכשביבי רוצה הוא גם יכל אפילו במרכז מרדני שכזה. אתמול בטרם הועלו ההצעות לבחירת יו"ר מזכירות המפלגה ויו"ר מרכז הליכוד, הועלתה להצבעה הצעתו  למנות צוות היגוי שיחליט במקרים של מחלוקת  בסניפים בשאלה מי יוביל את המפלגה בבחירות לרשויות.

הצעתו של ביבי זכתה לרוב גורף: 1500 בעד מול 100 נגד ו 200 נמנעים. יותר מאוחר אגב, התקיימה ההצבעה לתפקיד יו"ר מזכירות הליכוד, תפקיד רב חשיבות וישראל כץ ה"נציג השקט" של ראש הממשלה קיבל שוב את אמון הבוחרים. יו"ר סניף הליכוד במודיעין שמעון גואטה יאמר אחר כך לכתב mcity כי כל הסניף עמד לימינו של ראש הממשלה והצביע עבור ישראל כץ. צא ולמד.

חברים חברים

ולענייננו, צוות ההיגוי. בראש הצוות כך קבע ראש הממשלה, יעמוד לא אחר מאשר ראש עיריית מודיעין מיודעינו חיים ביבס.  אין בליכוד היום מי יודע בכירים רבים עליהם יכל ביבי לסמוך בעינים עצומות, ובחירתו של ביבס לתפקיד שבעתיד עוד תוכח השפעתו, אומרת משהו על האמון שהוא רוחש לו, ואומרת הרבה על מה יקרה כאשר ראש הממשלה יכניס סדר במפלגתו או לחילופין (אם כי הסיכויים קטנים מאוד) יעשה מעשה שרון. כך או כך, דרכו של ראש עיריית מודיעין בצמרת הליכוד בעתיד מובטח, כל עוד כמובן ביבי הוא הראיס הלא מעורער.

ומה משמעות התפקיד של יו"ר ועדת ההיגוי. למרות שמדובר רק בבחירות המוניציפאליות אין לזלזל בכך מאחר ומדובר בתפקיד עם פוטנציאל עתידי לא קטן. צוות ההיגוי בליכוד, נסביר למי שאינו בקיא בתחום מתערב היכן שיש מחלוקת באשר למועמד שיעמוד בראש הרשימה והוא יוכל להחליט באם לתת את השרביט למאן דהוא מהם או לקבוע פריימריס. ההחלטה כרוכה באישור מזכירות המפלגה אבל כשישראל כץ בראש המזכירות, ההמלצות יעברו כמו סכין בחמאה.

תתכונו לעלייה לרגל של ראשי ערים ומתמודדים למודיעין וביבס כבר בוודאי נמצא בכוננות ספיגה. לישון הרבה כבר לא יוכל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות