חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

לבנה שיפמן לא תתמודד באוקטובר על מקום במועצת העיר

 

האישה שהחלה דרכה עם אלכס וינרב וסיימה עם חיים ביבס, החליטה די. היא תמשיך לפעול אבל לא מכסא ההנהלה. כן, אבל תתמוך בביבס

 

אחרי 5 שנים בכסא של הנהלת ומעצת העיר, לבנה שיפמן אומרת די לפוליטיקה, אבל תתמוך בראש העיר המכהן ותמשיך בעשייה: "החלטתי שלא להתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר. לאחר חמש שנים עמוסות בפעילות  חברתית וקהילתית בעיר כחברת מועצה בהתנדבות, מחזיקת תיק איכות הסביבה, חברת דירקטוריון בעמותת מופעים המנהלת את היכל התרבות, יו"ר הוועדה למעמד האישה, אחראית תחום המתנדבים בעיר וחברה פעילה במספר ועדות עירוניות, החלטתי שלא להמשיך לקדנציה נוספת. בישיבת זיהוי הסיעות במועצת העיר בכוונתי להודיע על תמיכה בסיעת ’חיים במודיעין מכבים רעות’ בראשות ראש העיר חיים ביבס.

הקדנציה האחרונה הייתה מאתגרת לאחר הפיצול מסיעתו של אלכס וינרב איתו התמודדתי בבחירות הקודמות. כאשר אלכס פרש לאופוזיציה מסיבות לא ענייניות כשטובתה של העיר והתחומים שלשמם שלח אותנו הציבור למועצת העיר לא נמצאים בראש סדר העדיפויות, החלטתי להישאר חברה בקואליציה ולהמשיך לקדם את הנושאים שלשמם נבחרתי.

תחום איכות הסביבה בעיר עבר מהפך בחמש השנים האחרונות כאשר מודיעין מכבים רעות הפכה לאחת הערים המובילות בישראל בתחום המחזור והפרדת האשפה הביתית בה נוטלת חלק כבר 60% מאוכלוסיית העיר. בתקופת כהונתי היחידה הסביבתית צמחה והפכה למוקד פעילות חשוב בעירייה, הוקצו משאבים לבדיקות קרינה במוסדות חינוך ברחבי העיר על מנת לשמור על בריאותם של הילדים, יזמתי יריד קחתן לספרים משומשים בשיתוף הספרייה העירונית שהפך לאירוע חשוב במרחב הציבורי בעיר.

וכמובן העליתי על סדר היום הציבורי את אחד הנושאים החשובים בתחום הסביבה והבריאות, נושא שהפך את העיא מודיעין לחלוצה בתחום הקשר בין המזון לסביבה ואימוץ יוזמת שני ללא בשר, כל זאת כחלק ממהלך סביבתי ובריאותי גלובלי המעודד אורך חיים בריא יותר והפחתת גזי חממה.

בתחום מעמד האישה הייתי שותפה של ראש העיר בהכנסת הנושא לסדר היום ובמרכז השיח הציבורי העירוני באמצעות הקמת קידמ"ה, יחידה לקידום מעמד האישה בראשות יועצת ראש העיר למעמד האישה. ביחידה התקיימו בעיר שורה ארוכה של אירועים ופעילויות להעצמת נשים, שילובם במעגל התעסוקה ופעילות פנאי והעשרה לנשים. הוועדה למעמד האישה העלתה על שולחנה של מועצת העיר את האיסור על הדרת נשים באירועים עירוניים ופעילות מטעם העירייה.

בתחום ההתנדבות זכיתי להכיר קבוצה מדהימה של אנשים יקרים הפועלים ללא הפסקה למען תושבי העיר מבלי לקבל על כך תמורה כלשהי מלבד הערכה וסיפוק רב. יחד עם ארגוני המתנדבים גיבשנו את חזון ההתנדבות של העיר וקיימנו שורה של אירועים, הכשרות ושיתופי פעולה פוריים בין העירייה לבין גופי ההתנדבות בעיר.

יריד העסקים שיזמתי התקיים מספר פעמים והיווה אבן דרך בקידום עסקים קטנים בעיר מודיעין. גם בתחום התרבות היהודית ישראלית זכיתי להיות שותפה בהטבעת חותם כאשר יחד עם מויש לוי סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך הובלנו מהלך משותף עם קרן אביחי בעיר ובנינו תכנית רב שנתית בתחום.

ברצוני להודות לכל החברים, התומכים, חברי המועצה ועובדי העירייה שליוו אותי לאורך כל הדרך. הודעתי לו כי ברצוני להמשיך ולתרום בתפקידים אחרים ציבוריים התנדבותיים לקידום כל אותם נושאים הקרובים לליבי שבהם פעלתי כחברת מועצה בחמש השנים האחרונות.

לבנה שיפמן

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות