חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מנקים את בקעת הנזירים

 

נושא איכות הסביבה הולך וצובר תאוצה במודיעין, מכבים-רעות.

 

נושא איכות הסביבה הולך וצובר תאוצה במודיעין, מכבים-רעות. בשנים האחרונות, לצד קידום המיחזור דרך פרויקט ההפרדה במקור, התרחב מאוד היקף מיחזור הנייר והבקבוקים, וזאת בעקבות שיתוף פעולה מצד התושבים והוספת כלובי בקבוקים ומכלים כחולים מצד העירייה, כאשר בשבועות האחרונים נוסף בעיר פח המיחזור הסגול שמטרתו למחזר בקבוקי זכוכית.

העובדה כי העיר הפכה למובילה ארצית בתחום המיחזור לא נעלמה גם מהשר להגנת הסביבה עמיר פרץ ויו"ר קק"ל אפי שטנצלר שבחרו להגיע ביום שני האחרון למודיעין, מכבים-רעות עם סגן שגריר אוסטרליה בישראל ולהשתתף ביום הניקיון הלאומי לשנת 2013 שנערך ביום שני השבוע.

יום זה נערך בהשתתפות מאות תלמידים מבתי הספר היסודיים אלונים, עידנים, מעוז המכבים, הכרמים, הדמוקרטי, גוונים ובית ספר אבני חן, שלקחו חלק בפרויקט והגיעו לבקעת הנזירים על מנת לסייע לנציגי הקק"ל בניקיון האתר.

התלמידים שקיבלו שקיות לאיסוף הפסולת, ולבשו כפפות, השתתפו בחוויה חינוכית של ניקיון הטבע הסמוך לביתם. ראש העיר, חיים ביבס, ופרץ הגיעו ביום זה על מנת להודות להם על עבודתם למען ניקיון כדור הארץ בכלל והעיר בפרט. באירוע השתתפו גם כוכב ערוץ הילדים, טל מוסרי שהנחה את האירוע ומנחה התוכנית "רצים למיליון, רון שחר. בנוסף נהנו הילדים מהופעה של להקת שקטק, כאשר כל בית ספר זכה בסיום האירוע לקבל תעודת הערכה על פעילותו לניקוי היער.

לקראת חג הסוכות המתקרב ביקשו ביחידה הסביבתית מכלל התושבים להמשיך ולהקפיד על הפרדת הפסולת להשליך את בקבוקי הפלסטיק לכלובים, את בקבוקי הזכוכית להשליך לפחים הסגולים, את הנייר להעביר למכלים הכחולים הייעודיים את פסולת הרטובה והאורגנית יש לרוקן למיכל בצבע החום ואת הפסולת היבשה למיכל הירוק.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות