חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

תשלומי הורים לגנים - כל מה שחייבים או לא חייבים לשלם

 

נהגת ההורים המוסדית העבירה השבוע לגננות ולהורים בגני הילדים מכתב תזכורת בנוגע לחוזר מנכ"ל משרד החינוך העוסק בנהלים לתשלומי הורים בגנים.

 

הנהגת ההורים המוסדית העבירה השבוע לגננות ולהורים בגני הילדים מכתב תזכורת בנוגע לחוזר מנכ"ל משרד החינוך העוסק בנהלים לתשלומי הורים בגנים.

מכתב התזכורת נשלח במקביל לתזכורת שפרסמה העירייה בתחילת שנת הלימודים לבקשת סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מויש לוי וראש מינהל החינוך, בתיה שוכן -אורבוך בתיאום עם הנהגת ההורים העירונית שכללה את טבלת תשלומי ההורים המותרת לגבייה בכל מוסדות החינוך העירוניים מגני הילדים ועד לבתי הספר העל-יסודיים.

מטרת המכתב הוא עדכון ויידוע ההורים על הגבלות תשלומי הורים לגני הילדים ולאפשר להורים לדעת מה מותר ומה אסור לגבות כסף מהם. כמו כן בהתאם למכתב, עליו חתומה נאוה מסינה, סגנית יו"ר הנהגת ההורים, האחראית לתחום גני הילדים, זכאים ההורים לקבל פירוט מלא של הכסף שהגן מקבל הן מהעירייה והן מההורים ולאן הוא מועבר וזאת על מנת ליצור שקיפות בכדי שההורים יידעו מה נעשה עם הכסף.

לשון ההודעה להורים:

שנת הלימודים החלה וכך גם אי בהירויות בנושא התשלומים בגני הילדים בעירנו. אתם נדרשים ל"תשלומי הורים" מהגננות ואנו מבקשים לשתף אתכם במידע לגבי המותר והאסור בתשלומי ההורים.

ע"פ החלטת הכנסת וחוזר מנכ"ל משרד החינוך המחייב את כל מוסדות החינוך, נקבעו הסכומים המותרים לגבייה מההורים. בתיאום עם העירייה ומשרד החינוך, אנו בהנהגת ההורים נסייע להורים לבדוק את דרישות התשלום ולדווח על חריגות. כל עוד אין ועד עירוני של הורי ילדי הגנים, אנו נציגי בתי הספר התנדבנו להקים צוות שיוודא שחוזר מנכ"ל יהיה מובן ומיושם בגני הילדים ולשם כך אנו זקוקים לעזרתכם.

להלן פירוט התשלומים המקסימלי המותר, ע"פ החלטת הכנסת וחוזר המנכ"ל: סל תרבות -נגבה ע"י העירייה ישירות - 79 ש"ח

מסיבת סיום - 54  ש"ח. מסיבות כיתתיות 24 ש"ח. עד שלוש מסיבות, 8 ₪ כל אחת

טיולים -60 ש"ח

רכישת שירותים מרצון - לצרכים נוספים בהסכמת ההורים-  125 ש"ח

שעת תל"ן (חוגי ריתמוסיקה/ספורט)  - 199 ₪ לכל חוג 

(מאושר לגבייה עד 3 שיעורי תל"ן ) סה"כ: 597 ש"ח

הסכום המקסימלי המותר לגבייה 939

אסור לבקש מההורים לממן את הנושאים הבאים: חומרי מלאכה ולימוד, דפוס, הוצאות מינהלה, אחזקה, ציוד, התקנת ציוד ותשתית, ציוד בסיסי של הגן, דואר, טלפון, צורכי משרד, חשמל, מים, חומרי ניקוי, סיוד, צביעה, תיקוני נגרות ושמשות.

חשוב להזכיר שתשלומי ההורים, הינם הוצאות של ההורים והם באחריות ועד הגן ויש לכם כהורי הגן זכות וחובה להיות מעורבים בהחלטות על אופן הוצאת הכספים והצורך בנושא כזה או אחר. דעתה של הגננת חשובה ויש להתחשב בה, אבל ההחלטה היא של ההורים.

כדי לסייע להורי הגנים בבדיקת התשלומים ודיווח על חריגות במקרה הצורך, אנו מבקשים לשלוח לנו בכל מקרה את טבלת התשלומים בגן שלכם לאימייל: modiinhorim@gmail.com

 יש לציין גם את שם הגן ופרטי איש הקשר מוועד ההורים )שם, אימייל וטלפון (תרומתכם לתהליך, תסייע לצמצם את תשלומי ההורים ותאפשר שימוש בכספכם לצרכים הנכונים.

בברכת שנת לימודים מוצלחת ופורייה.

נאווה מסינה   סגן יו"ר הנהגת ההורים העירונית

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות