חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מויש לוי: לחייב את חברות הסולולר לתת שירות בעיר

 

סגן ראש העיר מויש לוי, פנה לגזברות העיריה בדרישה לחייב במכרז הקרוב את חב’ הסולולר שתזכנה, לתת שירות בתוך מודיעין. המכתב, בעקבות סגירת תחנות השרות של סלקום ופלאפון שפעלו בעיר

 

חודשים ארוכים חלפו מאז חברת פלאפון וסלקום נטשו את לקוחותיהם במודיעין עת סגרו את תחנות השרות שפעלו במודיעין. בד בבד התברר שהעיריה קשורה מזה זמן רב עם סלקום, קרי, כל הטלפונים בעיריה הינם של החברה.

תוקף הסכם זה עומד לפוד ממש בקרוב, וסגן ראש העיר מבקש לנצל את ההזדמנות ובבואה לקבוע את הקריטוריונים למכרז החדש, יהיה עליה לכלול בהסכם סעיף המחייב את החברה לפתוח תחנת שרות בעיר.

וכדי שהענין לא יתפספס, מויש החליט לגבות את המהלך בכתובים והשבוע שיגר מכתב בנושא וברוח הדרישות לגזבר העיריה: "לא יעלה על הדעת, שהעירייה תהיה קשורה בקשר מסחרי עם חברה,  אשר אינה מספקת את השירות האלמנטרי  לתושביה. לא ייתכן כי חברה  סלולרית  כלשהי תהנה  מאספקת  טלפונים  ושירותים לעירייה ועובדיה, ומאידך לא תדאג לספק את השירותים הנדרשים לתושבי העיר".

"לפיכך", כותב סגן ראש העיר, "אבקש כי תפעל לכך, שתנאי במכרז שיפורסם על ידי העירייה יהיה, שהחברה שתזכה במכרז תתחייב להפעיל בתחומי העיר תחנת שירות, ולספק לתושבים את כל השרות הנדרש.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות