חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

רוצים עוד נשים במועצת העיר

 

איילת עמית המתמודדת ברשימתו של שחר מי און פרסמה קול קורא המתריס על העדרן של נשים ברשימות האחרות המתמודדות בבחירות למועצת העיר

 

איילת עמית מרשימת "יש עתיד"  כתבה בעמוד הפייסבוק שלה על פאנל הבחירות שנערך במוצ"ש האחרון באולם בית הכנסת של קהילת אל-עד: "הידעתם? מתוך 257 רשויות מוניציפאליות בישראל, רק ב- 5 - נשים עומדות בראש הרשות. חלקנו באוכלוסיה הוא 50%.  הייצוג שלנו במועצת העיר מודיעין מכבים רעות היוצאת הוא 3 מתוך 17.

אתמול השתתפתי בפאנל בחירות באולם קהילת אל עד (קהילה דתית) יחד עם מתמודדים נוספים למועצת העיר מודיעין מכבים רעות.. היינו 9 בשורה: 8 גברים ו- 1 נשים.

איילת עמית נואמת בפאנל

כשנשאלו מתמודדים מרשימות אחרות מדוע לא הוצבו נשים במקומות ריאליים אצלם הם ענו תשובות בנוסח: "האקלים במועצה מאד מוריד את המוטיבציה שלהן להשתתף", "יש להן קושי לוגיסטי" "הן לא רוצות" ועוד תשובות בסגנון. חייכתי חצי חיוך- כי אני מקווה שדיבורים כאילו מייצגים עבר.

לא באנו בכדי להיות חלק ממועצה עם רוח כזו - באנו לשנות פה! לא עוד נשים שחוששות או נרתעות מלהיות ממקומות של השפעה! יש לי רושם שהאקלים במועצה יהיה יותר נעים כשנשים ייקחו בה חלק משמעותי.

אני קוראת לכל הרשימות לדאוג שבפאנל הבחירות הבא יתנו גם הם ייצוג הולם לנשים שברשימה ושקולן ישמע! "פה" - נעשה שינוי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות