חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נפתח מרכז אקים החדש

 

ביום שני האחרון נחנך בבית עמותת סחלבים, מתנ"ס מודיעין מכבים רעות לשעבר, מרכז אקים.

 

 

ביום שני האחרון נחנך בבית עמותת סחלבים, מתנ"ס מודיעין מכבים רעות לשעבר, מרכז אקים. בטקס השתתפו ראש העיר חיים ביבס, מנכ"לית אקי"ם, סיגל פרץ יהלומי, יו"ר אקים עמי איילון, חברת הכנסת, קארין אלהרר, בני משפחות שראוב ושראוב-פישלר שסייעו בתרומתם להקמת המרכז, יו"ר עמותת סחלבים חבר המועצה שלמה פסי, מנהל עמותת סחלבים נתי בר נתן, יו"ר סניף אקים מודיעין, שחר מי-און חברי מועצה, נציגי ציבור תושבים, ומשפחות עמותות המסייעות לתושבים בעלי הצרכים המיוחדים בעיר מרכז אקים הממוקם בתוך המבנה של עמותת סחלבים הוא מרחב, ששטחו כ-250 מ"ר והוא כולל אזור המיועד לילדים בעלי צרכים מיוחדים המופעל על ידי רכזת הצרכים המיוחדים של עמותת סחלבים יחד עם עמותת אקי״ם.

מרכז אקים יעמוד לרשות כל בעלי הצרכים המיוחדים בעיר ולבני משפחותיהם. המרחב כולל ארבעה חדרי פעילות המותאמים לפעילות של בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים וחצר פעילות רחבת ידיים. מרחב זה הינו ייחודי והוא משלב את גישת השילוב המלאה המכווינה לקיים פעילות משותפת במבנה אחד לקהל הרחב ולבעלי צרכים מיוחדים.

במסגרת פעילותו יתקיימו לאורך השבוע מועדוניות, חוגים, סדנאות ופעילויות פנאי של תנועות הנוער המיוחדות: "כנפיים של קרמבו", "החברה הטובים", "פונץ גוונים" ועוד. בטקס הפתיחה אמר יו"ר אקים, השר לשעבר וראש השב"כ, עמי איילון כי "מודיעין, מכבים-רעות היא המקום היחיד בארץ בו יש תור של בני נוער המעוניינים להתנדב לפעילות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים ומבחינתנו זהו המודל של חברה טובה יותר."

ראש העיר חיים ביבס: "הקמתו של מרכז אקים היא אבן דרך מרכזית במסגרת הפעילות הרבה הנעשית בעירייה על מנת לסייע למשפחות העיר בעלות הצרכים המיוחדים. בעיר שלנו קיים שיתוף פעולה פורה בין הקהילה, העירייה ועמותת סחלבים. התפיסה העירונית לפיה הילדים בעלי הצרכים המיוחדים הם חלק בלתי נפרד מהעיר מיושמת הלכה למעשה במבנה הזה הכולל פעילות החוגים והפנאי של עמותת סחלבים לצד פעילות אקים לילדים בעלי צרכים מיוחדים בקומפלס משותף זה לצד זה."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות