חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נחנך משעול לזכרו של יניב בר-און

 

ביום שישי חנכה העירייה ומינהלת מכבים-רעות את משעול יניב בר-און, שנקרא על שמו של חלל צה"ל יניב בר-און ז"ל שנפל בקרב במלחמת לבנון השנייה.

 

ביום שישי חנכה העירייה ומינהלת מכבים-רעות את משעול יניב בר-און, שנקרא על שמו של חלל צה"ל יניב בר-און ז"ל שנפל בקרב במלחמת לבנון השנייה. טקס חנוכת המשעול נערך בהשתתפות משפחתו של יניב, הוריו אשר וקרלין בר-און, אחיו איתן ואחותו הדס. בנוסף היו בטקס הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, ראש העיר, חיים ביבס, חברי מועצה, נציגי מינהלת מכבים רעות וכן נציגי חטיבה 7 בעבר ובהווה ובהם מפקד חטיבה 7 בהווה, אל"מ נדב לוטן, מפקד החטיבה בזמן מלחמת לבנון השנייה וכן מפקדי הגדוד בו שירת בר-און וקצינים ולוחמים נוספים מהחטיבה, תושבי מכבים-רעות וחברי המשפחה.

הטקס שנערך במשעול שייקרא על שמו של בר-און, בין הרחובות הר כנען והר יודפת, בסמוך לבית הכנסת הקונסרבטיבי במכבים, נפתח בדברים של אביו של יניב בר-און, אשר שסיפר על בנו יניב. לאחר מכן נשאו דברים מפקד חטיבה 7 הרב לאו וביבס. בתום הדברים חילקו בני המשפחה לחיילי החטיבה המצטיינים מלגות הצטיינות. כזכור, יניב נהרג ביום הלחימה הראשון של המלחמה כאשר יצא עם צוות הטנק בו שירת, במרדף לתוך לבנון בעקבות הלוחמים שנחטפו על ידי החיזבאללה אלדד רגב ואהוד גולדווסר.

במהלך מרדף שהתנהל המטרה לאתר את חוטפי החיילים עלה טנק המרכבה בו נהג בר-און על מטען גחון והתפוצץ. כתוצאה מהפיצוץ נהרגו בר-און ושאר אנשי הצוות שהיו איתו בטנק סמ"ר שלומי ירמיהו, סמ"ר גדי מוסייב וסמ"ר אלכס קושנירסקי. בר און גדל במכבים שם גרה משפחתו גם היום והתחנך במכבים-רעות. יניב היה חלל צה"ל הראשון שנקבר בחלקה הצבאית בבית העלמין של מודיעין, מכבים-רעות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות